logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 53,94 lei
-7%58 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Intervenții bazate pe colaborarea familie-școală. Soluţii fundamentate ştiinţific pentru probleme emoţionale, comportamentale şi școlare

Gretchen Gimpel Peacock, Brent R. Collett
În stoc
PREȚ: 53,94 lei
-7%58 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Educaţie
Intervenții bazate pe colaborarea familie-școală pentru - psihologi şcolari, cadre didactice, furnizori de servicii...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-8244-89-1
Dimensiuni: 20,5x28 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Intervenții bazate pe colaborarea familie-școală pentru 
- psihologi şcolari, cadre didactice, furnizori de servicii educaţionale, 
- specialişti în sănătate mintală din mediul şcolar,
- specialişti în sănătate publică, specialişti în ştiinţe comportamentale

Cu peste 40 de fişe de lucru care pot fi fotocopiate şi numeroase strategii şi proceduri prezentate pas cu pas, cartea este o resursă utilă pentru rezolvarea multor probleme emoţionale, de comportament şi şcolare ale elevilor, ca şi pentru depăşirea barierelor în colaborarea dintre familie, şcoală şi comunitate şi implicarea părinţilor în mod activ în evaluare şi intervenţie.

Cei mai importanţi adulţi din viaţa unui copil sunt părinţii, deoarece ei petrec mai mult timp cu copiii lor decât oricare alt adult şi au o influenţă enormă asupra dezvoltării sociale, emoţionale şi şcolare a copiilor lor. De obicei, părinţii îi cunosc mai bine decât oricine altcineva pe copii: în mediul de acasă, în comunitate, în contextul cultural în care locuiesc, le cunosc vulnerabilităţile şi capriciile. Şi totuşi, continuă să fie diferenţe mari între ce se întâmplă la şcoală şi ce se întâmplă acasă pentru copil şi să existe părinţi plasaţi în afara educaţiei copiilor lor.
De aceea, în această carte, sunt explicate strategiile specifice pe care specialiştii în sănătate mintală din mediul şcolar le pot folosi în colaborarea cu părinţii atunci când elaborează strategii pentru a aborda probleme emoţionale, comportamentale şi şcolare ale elevilor din şcoala primară şi gimnazială.


În Capitolul I se propun metode de facilitare a colaborării dintre părinţi şi şcoală şi se discută obstacolele care pot apărea în abordarea problemelor într-un parteneriat familie-şcoală-comunitate. Capitolul al II-lea trece în revistă unele probleme emoţionale, comportamentale şi şcolare întâlnite în mod frecvent la copiii de vârstă şcolară. Se iau în discuţie prevenţia, modelul de practică bazată pe dovezi şi importanţa serviciilor psihologice în școală. Capitolul al III-lea este dedicat evaluării şi utilizării modelului rezolvării de probleme. Se analizează modul în care părinţii sunt implicaţi în procesul de evaluare, pentru a asigura identificarea şi rezolvarea problemelor care apar la copii, prin participarea tuturor persoanelor-cheie din viaţa unui copil. Capitolele IV-VI prezintă strategii de intervenţie care pot fi folosite în colaborarea cu părinţii pentru a aborda problemele de externalizare (Capitolul al IV-lea), problemele de internalizare (Capitolul al V-lea) şi problemele şcolare (Capitolul al VI-lea).

Autor: Gretchen Gimpel Peacock, Brent R. Collett
Traducător: Andreea Nora Pop
Data apariției: iulie 2015
Editura: Sophia
Titlu original: Collaborative Home/School Interventions Evidence-Based Solutions for Emotional, Behavioral, and Academic Problems
Pagini: 232
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
psihologie, educație, sănătate mintală, pedagogie

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus