logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 37,11 lei
-7%39,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Vânzarea pe timp de criză. Cum să vinzi atunci când nimeni nu cumpără

Tom Hopkins
În stoc
PREȚ: 37,11 lei
-7%39,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Fiecare interactiune pe care o avem cu alta fiinta umana este o situatie de vanzari! Cu cat intelegem mai repede acest lucru, cu atat vom avea mai...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 9789738495876
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Fiecare interactiune pe care o avem cu alta fiinta umana este o situatie de vanzari!

Cu cat intelegem mai repede acest lucru, cu atat vom avea mai mult succes in viata. Cred ca ar trebui sa fim cu totii, macar o perioada scurta in viata noastra, implicati in vanzari. Aceasta profesie te obliga sa comunici cu semenii tai. Te provoaca sa spui si sa faci tot ceea ce trebuie pentru a obtine rezultatul dorit. Este o lectie de viata in sine. Pana la urma, cu totii vindem ceva. Ne “vindem” in fiecare zi la serviciu – fie ca lucram in vanzari sau nu. Cand ne cautam un nou loc de munca, vindem produsul pe care-l cunoastem cel mai bine; pe noi si cunostintele capatate de-a lungul timpului. Vindem prietenilor umorul si entuziasmul nostru. Ne vindem ca fiinte pline de dragoste familiei. Vindem vecinilor bunavointa si respectul nostru. Vindem copiilor nostri sau altora pe care-I putem influenta ideile si valorile.

Indiferent cum am ajuns in vanzari, multi dintre noi vom ramane in aceasta profesie pentru ca ne place sa ne ajutam semenii sa ia decizii de cumparare intelepte pentru ei si/sau companiile lor. Imi place sa compar domeniul vanzarilor cu cel medical. Intocmai ca si doctorii, avem misiunea sa analizam simptomele si sa facem, pe baza lor, recomandari care vor conduce la o buna stare de sanatate.

Simptomele la care ne referim sunt nevoile potentialilor clienti. Sanatatea lor este rezultatul direct al beneficiilor ofertei noastre. Si tot ca medici, suntem bine platiti pentru cunostintele, experienta si pregatirea noastra.

Data apariției: septembrie 2014
Editura: Businesstech
Pagini: 246
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
vânzări, clienţi, potenţial, strategii
  • Tom Hopkins - Autor
    Tom Hopkins este o legenda a vanzarilor. Considerat numarul unu in instruirea in domeniul vanzarilor, are o experienta de peste 30 de ani, a scris 8 carti care s-au vandut in peste 1,3 milioane de exemplare fiecare, au fost traduse in 10 limbi. Cartile lui sunt folosite ca manuale in cursurile de marketing, se folosesc sisteme de instruire video la diferite mari companii, a instruit direct peste 3 milioane de vanzatori pe 5 continente.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus