logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 21,67 lei
-10%24,08 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Maeştrii marketingului

Sultan Kermally
În stoc
PREȚ: 21,67 lei
-10%24,08 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Eficienţa în business
Un rezumat comprehensiv, informat si incisiv al ideilor maestrilor care au avut o influenta decisiva asupra dezvoltarii domeniului de marketing. O...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-728-385-6
Dimensiuni: 14,5x21 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Un rezumat comprehensiv, informat si incisiv al ideilor maestrilor care au avut o influenta decisiva asupra dezvoltarii domeniului de marketing. O carte care va pune rapid in tema si va ofera idei inovatoare pentru a va imbunatati rezultatele in afaceri. 

Lucrarea reprezinta cu mult mai mult decat o serie de rezumate: Sultan Kermally a colaborat direct cu multe dintre personajele cartii, inclusiv cu Peter Drucker, Philip Kotler si Michael Porter. Acest lucru i-a permis sa sintetizeze, sa reflecte aspecte contrastante si sa comenteze in profunzime si in deplina cunostinta de cauza fiecare dintre conceptele -cheie abordate. 

Descrie ideile principale ale maestrilor, le plaseaza in context si le explica semnificatia. Arata maniera in care acestea au fost aplicate in practica, le analizeaza argumentele pro si contra, include perspectivele altor experti. Fiecare capitol se incheie cu un rezumat al elementelor-cheie si al lectiilor de insusit. 

Autorul imbina cu pricepere citate din textele maestrilor marketingului cu rezumate concise si cu liste punctate de idei, dupa care le nuanteaza adaugand o serie de contributii ale unor experti in domeniul strategiei, cum ar fi Igor Ansoff si altii. 

Autor: Sultan Kermally
Fotograf: Marius Chitoşcă
Data apariției: 2009
Editura: Meteor Press
Titlu original: Gurus on Marketing
Pagini: 208
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
marketing, sfaturi, strategii, guru, vânzări, analiză, concepte cheie

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus