logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Marketing 3.0. De la produs la consumator şi la spiritul uman

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
În ultimii şaizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-1931-46-3
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

În ultimii şaizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transformă din nou, răspunzând noii dinamici din mediul social. Companiile îşi extind aria de preocupare de la produse la consumatori şi apoi la probleme ale întregii omeniri. Acesta este marketingul 3.0, etapa în care companiile au o orientare umanocentrică şi echilibrează profitabilitatea şi responsabilitatea corporatistă.

Bunăstarea, sărăcia, grija faţă de mediu ţin de abordarea umanocentrică adusă de noul tip de marketing, care nu-şi propune doar să vândă nişte produse sau servicii, ci să şi participe, alături de restul partenerilor (distribuitori, cumpărători, coacţionari) la schimbarea în bine a lumii.

Marketing 3.0 este o carte din avangarda acestui domeniu care explică de ce viitorul marketingului ţine de crearea unor produse, servicii şi culturi organizaţionale care să inspire, să includă şi să reflecte valorile clientului-ţintă.

Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Traducător: Smaranda Nistor
Data apariției: octombrie 2010
Editura: Publica
Titlu original: Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit
Pagini: 240
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
sustenabilitate, vanzari, produs, experienta, client-tinta, profit, responsabilitate
  • Hermawan Kartajaya
    Autor
    Philip Kotler Philip Kotler - Autor
    Philip Kotler este considerat creatorul marketingului modern. Predă marketing la Kellogg School of Management din cadrul Northwestern University, fiind titularul catedrei de marketing internaţional S.C. Johnson. A obţinut titlul de Master la University...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Philip Kotler
    Autor
    Iwan Setiawan
    Autor
    Hermawan Kartajaya - Autor
    Hermawan Kartajaya este fondatorul şi directorul executiv al companiei MarkPlus, Inc. şi unul dintre „Cei 50 de mari gânditori care au marcat viitorul marketingului”, conform Chartered Institute of Marketing din Marea Britanie.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Hermawan Kartajaya
    Autor
    Iwan Setiawan - Autor
    Iwan Setiawan este consultant senior la MarkPlus, Inc., specializat în strategii de marketing şi a studiat administrarea afacerilor la Kellogg School of Management.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Leonard L. Berry, profesor de marketing, Texas A&M University
În ultima vreme am asistat la un declin al marketingului. Această carte provocatoare ne spune cum poate marketingul să-şi recâştige credibilitatea şi influenţa, înăuntrul şi în afara unei organizaţii.
Dennis Dunlap, CEO, American Marketing Association
Philip Kotler este, încă o dată, un deschizător de drumuri în materie de marketing strategic, aducând o nouă şi binevenită perspectivă. Marketing 3.0 este o pledoarie bine argumentată pentru avantajul unei concurenţe bazate pe apelul la spiritul uman, ca modalitate de a-i implica pe consumatori.
Stephen A. Greyser, profesor „Richard P. Chapman” de administrare a afacerilor, profesor emerit, Harvard Business School
Marketing 3.0 conţine idei importante pentru toţi managerii. Arată foarte clar care e calea către construirea unei companii umanocentrice, axate pe valori. Cele zece crezuri incluse în carte integrează marketingul şi valorile şi asigură personalitate şi scop companiilor care le practică.
Nirmalya Kumar, profesor de marketing şi codirector al Aditya Birla India Centre, London Business School
Mult prea mult timp marketerii au crezut că satisfacerea consumatorilor era obiectivul principal al activităţilor de marketing. Marketing 3.0 arată că bunăstarea consumatorilor şi a societăţii este următoarea mare provocare pentru companii. Consumatorii cer mai mult de la ei înşişi şi aşa ar trebui să facă şi companiile.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus