logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 22,87 lei
-15%26,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

This is Retention

Mihai Dragnea
În stoc
PREȚ: 22,87 lei
-15%26,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Prima carte din România despre păstrarea clienților   Aceasta nu este o biblie în domeniu, dar este un must read pentru oricine...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-587-333-9
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Prima carte din România despre păstrarea clienților

 

Aceasta nu este o biblie în domeniu, dar este un must read pentru oricine vrea să păstreze un client.

 

„Cred în Customer Retention. Cred în Lovemarks. Cred în Customer Experience ca formă evoluată a loialității. Cred în cei mai buni. Cred în experți, în cei care nu se vor mulțumi cu a fi experți din titulatură, ci din convingeri și idei proprii.” Acesta este manifestul cu care își începe Mihai Dragnea pledoaria pentru autenticitate, responsabilitate și creativitate în relația cu clienții. 

 

În goana după market share și profit se investesc foarte multe resurse în atragerea clienților noi, iar relația cu clienții existenți este adeseori neglijată. Foarte important: Customer Retention nu se referă la loializarea clienților, ci la păstrarea celor care intenționează să renunțe. Customer Loyalty este pentru cei pe care vrei să îi răsplătești că îți sunt clienți. Este vorba despre două segmente diferite cărora trebuie să le corespundă abordări de business distincte. Clienții își exprimă opiniile oriunde, online mai ales, și au o mare putere de decizie, inclusiv pe aceea de a schimba valorile și credințele unei companii. A-i trata nediferențiat pe cei care vor să renunțe la produsele și serviciile tale și pe cei care îți sunt fideli este ca și cum ai trage cu tunul la un concurs de tir cu arcul.

Data apariției: martie 2016
Editura: All
Titlu original: This is Retention
Pagini: 160
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, marketing, vânzări, clienți, loialitate, fidelizare, profit, market, piață, customer retention
  • Mihai Dragnea Mihai Dragnea - Autor
    Mihai Dragnea are peste 9 ani de experiență în Customer Retention și 11 ani de experiență profesională în companii de top din Telecom, Banking & IT. Este autorul primei cărți din România despre păstrarea clienților, This is Retention...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Andrei Cismaru, Social Media Manager at Bitdefender
„Aș recomanda această carte ca lectură obligatorie pentru toate persoanele dintr-o companie, de la front office până la management. În orice moment și la orice palier ierarhic, pot fi luate decizii care să ajute compania să își păstreze clienții mulțumiți și această mulțumire să fie tradusă în fidelitate. Mihai ne arată exact cum trebuie tratată problema retenției și reușește să explice importanța unor decizii potrivite luate în deplină cunoștință de cauză, atât business, cât și customer oriented.”
Mădălina Vilău, Managing Director, Marketing Insiders Group
„Mihai este un artist desăvârșit. Iar arta sa stă în măiestria cu care reușește să pună în practică una dintre cele mai frumoase discipline de business, relația cu clienții.”
Gabriela Udeanu, Founder, Buzzle.ro
„This is retention vine cu informații foarte bine documentate despre loializare și retenție, două instrumente de marketing despre care nu mulți știu că sunt diferite. Cu un stil diplomatic și pe alocuri umoristic, Mihai ne vorbește despre proveniența acestor instrumente și ne ajută să le diferențiem prin simpla aprofundare a istoriei lor. Specialiștii în marketing vor înțelege, după citirea acestei cărți, că uneori și-au targetat greșit clienții, dar vor ști ce și cum să îmbunătățească pe viitor.”

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus