logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 32,46 lei
-7%34,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Războiul poveştilor: Cum cei care spun (şi trăiesc) cele mai bune poveşti vor domina viitorul

Jonah Sachs
În stoc
PREȚ: 32,46 lei
-7%34,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Războiul poveștilor descrie supremația tacită a marketingului de mobilizare, de la începuturile unor companii ca Volkswagen, Apple și...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-942-376-9
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Războiul poveștilor descrie supremația tacită a marketingului de mobilizare, de la începuturile unor companii ca Volkswagen, Apple și Nike, până la inovațiile virale Yes We Can, mișcarea Tea Party, The Story of Stuff și Patagonia. Cartea oferă trei instrumente simple pe care orice brand le poate folosi pentru a reuși să-și câștige fani și să devină iconică: Fii interesant, Spune adevărul și Trăiește adevărul.

Fidel titlului, volumul lui Jonah Sachs conduce cititorul în lumea poveștilor captivante, esențiale: Moise, Bhagavad Gita, bomba atomică, Primăvara Arabă și ascensiunea neașteptată a marketingului viral. Oferind informații din neuroștiință, mitologie comparată, istoria advertisingului și psihologie,Războiul poveștilor reușește, ca orice poveste bine spusă, să distribuie cititorul în rolul unui erou improbabil, dar cu potențial de a contribui în mod cu adevărat semnificativ la schimbarea lumii.

Autor: Jonah Sachs
Traducător: Elena Marcu
Data apariției: octombrie 2016
Editura: Black Button
Pagini: 336
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
marketing, vânzări, brand, ascensiune
Locuri în topurile Cartepedia
  • Jonah Sachs - Autor
    Din postura de cofondator al companiei Free Range Studios, Jonah a ajutat sute de branduri și cauze umanitare să pătrundă în conștiința publicului prin campanii memorabile. Legendarele sale clipuri virale The Meatrix și The Story of Stuff au atras atenția a peste 65 de milioane de oameni asupra unor probleme sociale esențiale. Un inovator constant, poveștile și site-urile create de el au fost premiate în numeroase...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Cristian Lupșa, Editor Decât o revistă
„În această carte, Jonah Sachs salvează poveștile din mâinile șarlatanilor care le mânuiesc doar ca să ne păcălească să cumpărăm următorul produs miraculos aducător de fericire. În același timp, redă poveștilor rolul (și responsabilitatea) de mit călăuzitor și ne reamintește cum să le spunem – ca oameni, ca instituții, ca branduri – pentru a face bine.”  
Forbes
„Războiul poveștilor este un ghid minuțios pentru toți povestitorii, începători sau experimentați deopotrivă. Sachs descrie structurile poveștilor și felul în care trebuie înțelese personajele și mesajele lor. Folosind pentru exemplificare succesul de brand al unor companii ca Nike și Apple, Sachs ne spune aici câteva povești foarte bune.”  
Kumi Naidoo, Executive Director, Greenpeace International
„Războiul poveștilor vă va convinge că povestitul este cea mai puternică activitate prin care oamenii pot fi convinși să acționeze. Și vă va învăța să folosiți această putere pentru a îndrepta lumea către un viitor mai optimist. Dacă vrei să devii un povestitor extraordinar, trebuie să citești această carte.”  
Black Button
Spre deosebire de alte cărți de marketing,Războiul poveștilor  reușește să găsească o abordare perfect validă atât pentru branduri, cât și pentru oameni și descrie o lume în care comercialul nu funcționează independent de valori, în care scopul final este o lume mai bună și o societate mai sănătoasă

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus