Războiul poveştilor: Cum cei care spun (şi trăiesc) cele mai bune poveşti vor domina viitorul
de Jonah Sachs
Descriere produs
Războiul poveștilor descrie supremația tacită a marketingului de mobilizare, de la începuturile unor companii ca Volkswagen, Apple și Nike, până la inovațiile virale Yes We Can, mișcarea Tea Party, The Story of Stuff și Patagonia. Cartea oferă trei instrumente simple pe care orice brand le poate folosi pentru a reuși să-și câștige fani și să devină iconică: Fii interesant, Spune adevărul și Trăiește adevărul.
Fidel titlului, volumul lui Jonah Sachs conduce cititorul în lumea poveștilor captivante, esențiale: Moise, Bhagavad Gita, bomba atomică, Primăvara Arabă și ascensiunea neașteptată a marketingului viral. Oferind informații din neuroștiință, mitologie comparată, istoria advertisingului și psihologie,Războiul poveștilor reușește, ca orice poveste bine spusă, să distribuie cititorul în rolul unui erou improbabil, dar cu potențial de a contribui în mod cu adevărat semnificativ la schimbarea lumii.
Gândirea riscantă. Cum să-ți activezi curajul în situații dificile (2018) ,
Hărți (2017) ,
Freeman’s: cele mai bune texte noi (2017) ,
Camera lui Giovanni (2018) ,
O cameră doar a ei (2018) ,
Freeman’s: Cele mai bune texte noi despre putere (2018) ,
Ce simți în jurul gâtului (2023) ,
Va veni focul (2020) ,
Asta nu-ți aparține/ Părinții mei: O introducere (2020) ,
Povești despre două planete. Schimbări climatice și inegalitate într-o lume divizată (2021) ,
Detalii produs
ISBN: 978-606-942-376-9
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 336
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Black Button Books
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Marketing și statistică
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Vânzări
Din blogul Cartepedia
,,Oare ce s-ar întâmpla dacă viața oamenilor și istoria acestora ar fi scurte povești? Este Biblia o poveste? Sunt campaniile de marketing povești? Sunt brandurile pe care le vedem zi de zi, povești? Jo......“
citește mai multOpinii editoriale
Spre deosebire de alte cărți de marketing,Războiul poveștilor reușește să găsească o abordare perfect validă atât pentru branduri, cât și pentru oameni și descrie o lume în care comercialul nu funcționează independent de valori, în care scopul final este o lume mai bună și o societate mai sănătoasă