TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Războiul poveştilor: Cum cei care spun (şi trăiesc) cele mai bune poveşti vor domina viitorul BB-JOS-RPCCCS-16-N-001
Războiul poveştilor: Cum cei care spun (şi trăiesc) cele mai bune poveşti vor domina viitorul
Vezi
galerie

Războiul poveştilor: Cum cei care spun (şi trăiesc) cele mai bune poveşti vor domina viitorul

de Jonah Sachs

Id: #246267

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Războiul poveștilor descrie supremația tacită a marketingului de mobilizare, de la începuturile unor companii ca Volkswagen, Apple și Nike, până la inovațiile virale Yes We Can, mișcarea Tea Party, The Story of Stuff și Patagonia. Cartea oferă trei instrumente simple pe care orice brand le poate folosi pentru a reuși să-și câștige fani și să devină iconică: Fii interesant, Spune adevărul și Trăiește adevărul.

Fidel titlului, volumul lui Jonah Sachs conduce cititorul în lumea poveștilor captivante, esențiale: Moise, Bhagavad Gita, bomba atomică, Primăvara Arabă și ascensiunea neașteptată a marketingului viral. Oferind informații din neuroștiință, mitologie comparată, istoria advertisingului și psihologie,Războiul poveștilor reușește, ca orice poveste bine spusă, să distribuie cititorul în rolul unui erou improbabil, dar cu potențial de a contribui în mod cu adevărat semnificativ la schimbarea lumii.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Jonah Sachs

Traducător: Elena Marcu

Data apariției: octombrie 2016

ISBN: 978-606-942-376-9

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 336

Limbă: Română

Dimensiuni: 13x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Black Button Books

 

Din blogul Cartepedia

Dragoș-Andrei Preutescu Dragoș-Andrei Preutescu

,,Oare ce s-ar întâmpla dacă viața oamenilor și istoria acestora ar fi scurte povești? Este Biblia o poveste? Sunt campaniile de marketing povești? Sunt brandurile pe care le vedem zi de zi, povești? Jo......“

citește mai mult
 

Opinii editoriale

„În această carte, Jonah Sachs salvează poveștile din mâinile șarlatanilor care le mânuiesc doar ca să ne păcălească să cumpărăm următorul produs miraculos aducător de fericire. În același timp, redă poveștilor rolul (și responsabilitatea) de mit călăuzitor și ne reamintește cum să le spunem – ca oameni, ca instituții, ca branduri – pentru a face bine.”
 

Cristian Lupșa, Editor Decât o revistă

„Războiul poveștilor este un ghid minuțios pentru toți povestitorii, începători sau experimentați deopotrivă. Sachs descrie structurile poveștilor și felul în care trebuie înțelese personajele și mesajele lor. Folosind pentru exemplificare succesul de brand al unor companii ca Nike și Apple, Sachs ne spune aici câteva povești foarte bune.”
 

Forbes

„Războiul poveștilor vă va convinge că povestitul este cea mai puternică activitate prin care oamenii pot fi convinși să acționeze. Și vă va învăța să folosiți această putere pentru a îndrepta lumea către un viitor mai optimist. Dacă vrei să devii un povestitor extraordinar, trebuie să citești această carte.”
 

Kumi Naidoo, Executive Director, Greenpeace International

Spre deosebire de alte cărți de marketing,Războiul poveștilor  reușește să găsească o abordare perfect validă atât pentru branduri, cât și pentru oameni și descrie o lume în care comercialul nu funcționează independent de valori, în care scopul final este o lume mai bună și o societate mai sănătoasă

Black Button