logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Marketing direct pe înţelesul tuturor

Drayton Bird
Marketing direct pe înţelesul tuturor a fost publicată pentru prima oară în anul 1982. Ediţia de faţă include recomandări...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-88365-4-9
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Marketing direct pe înţelesul tuturor a fost publicată pentru prima oară în anul 1982. Ediţia de faţă include recomandări detaliate despre utilizarea internetului ca instrument al marketingului direct. 

Pentru mulţi ani, Marketing direct pe înţelesul tuturor s-a bucurat de o reputaţie de neegalat, fiind o carte de referinţă în domeniu.

În stilul său caracteristic, Drayton Bird oferă un ghid practic, dar în acelaşi timp relaxant, despre complexitatea marketingului direct.

Marketingul direct pe înţelesul tuturor este ambalat împreună cu studii de caz internaţionale care exemplifică modul în care companii din întreaga lume au implementat ideile autorului şi acoperă o gamă vastă de strategii necesare pentru o campanie de succes. Printre subiectele acoperite se numără:

  • rolul departamentului de marketing;
  • cum să câştigi şi să păstrezi clienţii;
  • cum să îţi atingi obiectivele şi să evaluezi rezultatele;
  • ce ar trebui să vinzi;
  • cum să poziţionezi produsele mai eficient;
  • cum să îţi alegi agenţia – şi cum să te descurci pe cont propriu;
  • internetul – noul instrument al marketingului direct.

Marketing direct pe înţelesul tuturor este fără discuţie o lectură obligatorie pentru toţi cei care lucrează în vânzări şi publicitate, dar şi pentru studenţii la marketing.

 

Autor: Drayton Bird
Traducător: Cătălin Georgescu
Data apariției: 2008
Editura: Publica
Titlu original: Commonsense Direct and Digital Marketing
Pagini: 480
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
internet, marketing direct, ghid practic, campanie, succes, vanzari, publicitate
  • Drayton Bird - Autor
    În anul 2005, The Chartered Institute of Marketing din Marea Britanie, l-a desemnat pe Drayton Bird una din primele 50 de personalităţi la nivel internaţional care au creat marketingul modern. Lista îi mai include şi pe Philip Kotler, Tom Peters sau Theodore Levitt. Drayton Bird a ţinut conferinţe în peste 40 de ţări şi la multe Şcoli şi Universităţi Economice din întreaga lume, inclusiv The London Business School,...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

David Ogilvy
Drayton Bird ştie mai multe despre marketingul direct decât oricine altcineva în lume. Cartea lui pe această temă este aur curat. Citiţi-o şi recitiţi-o! Conţine cunoştinţe pe care le acumulezi într-o viaţă întreagă.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus