Descriere produs
„Vânzări? Bleah. Pentru cei deştepţi, vânzările sunt un demers care nu necesită prea multă materie cenuşie - o sarcină destinată şmecherilor mereu gata să-ţi întindă mâna, care se lasă purtaţi prin viaţă de lustrul pantofilor şi zâmbetul mieros. Pentru alţii vânzările sunt domeniul personajelor periculoase care se ocupă de lucruri alunecoase - un tărâm în care tertipurile şi înşelăciunea au rolul principal, în vreme ce onestitatea şi corectitudinea privesc mute din culise. O altă categorie consideră că vânzările sunt echivalentul funcţionăresc al curăţatului toaletelor - necesar, poate, dar neplăcut şi chiar puţin neigienic.
Abilitatea de a-i convinge pe ceilalţi astfel încât să-i determinăm să schimbe ceea ce deţin cu ceea ce avem noi de oferit este vitală pentru supravieţuirea şi fericirea noastră. Ne-a ajutat specia să evolueze, ne-a mărit standardele legate de nivelul de trai şi ne-a îmbogăţit viaţa cotidiană. Capacitatea de a vinde nu este o adaptare nefirească la lumea nemiloasă a comerţului. Face parte din ceea ce suntem." - Daniel Pink
Drive (2023) ,
Când. Secretele științifice ale momentului perfect (2018) ,
O minte cu totul nouă (2019) ,
Puterea regretului (2022) ,
Steve Jobs (2013) ,
Ce contează acum. Cum să câștigăm într-o lume a schimbărilor implacabile, a competiției feroce și a inovației de nestăvilit (2013) ,
Cultura serviciilor superioare (2013) ,
În reţea. De ce sharing-ul reprezintă viitorul afacerilor (2013) ,
Oamenii talentaţi vor să fie liberi (2015) ,
De la Nadia până azi (2016) ,
Detalii produs
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Marketing și statistică
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Vânzări
Opinii editoriale
„O carte excelentă... radicală, surprinzătoare prin mesaj, dar fără de tăgadă de adevărată.”
Harvard Business Review„Pink este unul dintre cei mai inteligenți gânditori care problematizează interacțiunea dintre muncă, psihologie și societate.”
Worth Magazine„Pink a scris o versiune modernă a How to Win Friends and Influence People. Toți liderii de afaceri – sau măcar cei care doresc să-i „influențeze” pe ceilalți – ar trebui să-și cumpere această carte.”
Training and Development Magazine„O lectură încântătoare și profund informativă.”
Phil Johnson, Forbes.com