logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 27,81 lei
-7%29,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Preţul şi strategia de marketing

Caroline Urbain, Marine Le Gall-Ely
În stoc
PREȚ: 27,81 lei
-7%29,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Afaceri
Cartea prezintă noţiunile fundamentale şi mecanismele care stau la baza unei politici de preţ, răspunzând la...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-115-932-4
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Cartea prezintă noţiunile fundamentale şi mecanismele care stau la baza unei politici de preţ, răspunzând la următoarele întrebări:
• cum trebuie înţeles comportamentul clientului în raport cu preţul, fie că este vorba de firme sau de consumatorul final;
• cum se stabileşte un preţ;
• care sunt constrângerile legate de diferitele sectoare de activitate? (marea distribuţie, servicii, sectorul industrial etc.).

Cuprinzând numeroase exemple ilustrative (de la multinaţionale la IMM-uri, de la producători la distribuitori), această lucrare vă propune o sinteză actualizată şi completă a informaţiilor care trebuie stăpânite cu privire la problematica preţului.

Autor: Caroline Urbain, Marine Le Gall-Ely
Data apariției: noiembrie 2011
Editura: C.H. Beck
Pagini: 136
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
marketing, strategii, sinteză

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus