logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Brand Simple. Cum reuşesc cele mai bune branduri prin simplitate

Allen Adamson
Brandurile au fost şi ele afectate de schimbările culturale, sociale şi geopolitice din ultimii ani. În plus, numărul lor e acum imens. Iar...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-1931-10-4
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Brandurile au fost şi ele afectate de schimbările culturale, sociale şi geopolitice din ultimii ani. În plus, numărul lor e acum imens. Iar pe lângă ele s-a înmulţit şi numărul firmelor de branding, numărul consultanţilor, al strategilor ş.a.m.d. În acest context, s-ar putea spune că au dreptate cei cărora li se pare complicat să construiască o marcă puternică şi că cei care reuşesc sunt nişte norocoşi. Greşit.

În BrandSimple, Allen Adamson demonstrează că brandingul nu e neapărat complicat, vag şi confuz. Dimpotrivă, el susţine că reţeta succesului unui brand este una simplă. Asta dacă te asiguri că marca ta nu e doar deosebită, ci şi deosebit de simplă: construieşte-ţi marca bazându-te pe o idee simplă, care poate fi adoptată de toată organizaţia şi poate fi aplicată coerent în toate punctele de interacţiune cu consumatorii.

Adamson a învăţat multe din experienţa avută cu unele dintre cele mai celebre mărci şi demistifică în cartea lui lumea supraprocesată a brandingului.

În marea de cărţi ultraelaborate, hiperbolice şi parabolice despre construirea unei mărci, nicio altă carte nu ilustrează mai bine cum poate fi simplificat procesul de branding pentru a obţine o marcă puternică.

Autor: Allen Adamson
Traducător: Mihaela Sofonea
Data apariției: 2010
Editura: Publica
Titlu original: Brandsimple: How the Best Brands Keep it Simple and Succeed
Pagini: 336
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
branding, piață, produs, firmă, logo
  • Allen Adamson - Autor
    Allen P. Adamson este directorul general al firmei Landor Associates New York (Young & Rubicam), una dintre cele mai importante din domeniul consultanţei strategice şi al dezvoltării de branduri, cu 24 de sucursale în 18 ţări.A supervizat şi coordonat programe de branding în diverse domenii, de la tehnologie, la asigurări de sănătate şi modă, lucrând cu clienţi precum Citigroup, GE, IBM, Lenovo, P&G, PepsiCo, Pfizer,...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Philip Kotler, Profesor de Marketing Internaţional, Kellogg School of Management
Allen Adamson ne aduce aminte că produsul e cel pe care-l avem în faţa ochilor, în timp ce marca este în mintea noastră. O marcă bună se bazează pe o idee simplă, care e unică şi relevantă. El oferă sugestii şi zeci de exemple care-i vor inspira pe cei care vor să ajungă la o idee de brand revoluţionară.
Kenneth Roman, fost preşedinte şi CEO, Ogilvy & Mather Worldwide
Ia mult timp să construieşti un brand. În timp ce încerci să-l construieşti, se prea poate să-l îngropi, de fapt. Aşa că merită să ştii ce faci. Dacă mi s-ar cere să recomand o carte despre mărci, BrandSimple ar fi cea pe care aş alege-o. Allen Adamson a surprins concepte de marcă fundamentale şi durabile, le-a explicat cu luciditate şi le-a demonstrat validitatea prin multe exemple relevante. Cartea e o ilustrare perfectă a titlului.
Peter Georgescu, fost preşedinte şi CEO, Young & Rubicam
În noua ordine a lumii economice, dominată de un exces al ofertei şi de o tendinţă accentuată de transformare a produselor de orice fel în bunuri de larg consum, viitorii câştigători din zona de produse şi servicii vor fi cei cu branduri puternice. BrandSimple croieşte drumul către construirea unor mărci durabile, puternice. O carte care trebuie neapărat citită, scrisă de unul dintre liderii celei mai mari firme de consultanţă în materie de branding.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus