logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 32,5 lei
-7%34,95 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Mic tratat de manipulare pentru uzul oamenilor cinstiţi

Robert-Vincent Joule, Jean-Leon Beauvois
În stoc
PREȚ: 32,5 lei
-7%34,95 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: HEXAGON.Practic
Cum poți determina pe cineva să facă ceea ce dorești tu să facă? Răspunsul psihologilor sociali e simplu: nu trebuie nici să ai putere de...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-6173-2
Dimensiuni: 13,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Cum poți determina pe cineva să facă ceea ce dorești tu să facă? Răspunsul psihologilor sociali e simplu: nu trebuie nici să ai putere de seducție, nici să fii un geniu al persuasiunii sau să deții o poziție de forță, ci doar să cunoști și să aplici anumite tehnici de manipulare. Vom înțelege aceste tehnici citind povestea plină de umor a doamnei O. Viața ei este o adevărată dramă, deoarece nu e în stare să recunoască și să contracareze încercările de manipulare ale celor cu care intră în contact zi de zi, de la vînzători pînă la cerșetori. Situațiile în care doamna O. cade victima manipulatorilor din jurul ei le permit autorilor să prezinte strategiile cu ajutorul cărora putem obține de la alte persoane lucruri cu care altminteri ele nu ar fi niciodată de acord. Revizuită și completată la această ediție cu un capitol despre manipularea de masă folosită în marketing, cartea a fost reeditată de mai multe ori în Franța și tradusă în peste zece limbi.

 

Cuprins extins:
Capcanele deciziei • Amorsarea • O afacere bună • Momirea • Piciorul-în-uşă • Uşa-în-nas • Atingerea fizică • Etichetarea • Manipularea în viaţa de zi cu zi • De la manipularea interindividuală la manipularea de masă: cazul marketingului
Autor: Robert-Vincent Joule, Jean-Leon Beauvois
Traducător: Nicolae-Florentin Petrişor
Data apariției: iulie 2016
Editura: Polirom
Pagini: 312
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
tehnici de manipulare, persuasiune, convingere, comunicare, succes, strategii, manipularea de masă, marketing
Locuri în topurile Cartepedia
  • Jean-Leon Beauvois
    Autor
    Robert-Vincent Joule - Autor
    Robert-Vincent Joule este profesor universitar şi conduce Laboratorul de Psihologie Socială al Universităţii din Provence. Împreună, Robert-Vincent Joule și Jean-Leon Beauvois au mai publicat Soumission et ideologies (1981), A radical dissonance theory (1996) și La soumission librement consentie (1998).
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Robert-Vincent Joule
    Autor
    Jean-Leon Beauvois - Autor
    Jean-Leon Beauvois este profesor universitar şi cercetător în psihologie clinică la Paris, Nancy, şi în psihologie socială experimentală la Nancy, Caen, Grenoble, Nisa. Împreună, Robert-Vincent Joule şi Jean-Léon Beauvois au mai publicat Soumission et idéologies (1981), A radical dissonance theory (1996) şi La soumission librement consentie (1998)
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus