logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 37,19 lei
-7%39,99 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Branding pe frontul de Est. Despre reputație, âmpotriva curentului

Aneta Bogdan
În stoc
PREȚ: 37,19 lei
-7%39,99 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Inside stories din culisele luptei pentru reputaţie comercială, personală şi naţională, scrise de Aneta Bogdan, cel mai influent nume în...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-0-10138-6
Dimensiuni: 17x23 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Inside stories din culisele luptei pentru reputaţie comercială, personală şi naţională, scrise de Aneta Bogdan, cel mai influent nume în brandingul românesc.
 

O carte despre reputaţie, împotriva curentului, scrisă după aproape 20 de ani de practică în marketing, comunicare şi branding. Cazuistica locală unică de marketing şi branding, privirea din interior asupra mediului corporatist şi antreprenorial românesc, tonul informal, curajos şi nesăbuit de onest – toate fac din această carte o experienţă intelectuală şi emoţională rarisimă în peisajul editorial românesc.
 

Identitatea şi brandingul sunt forme moderne de a adăuga valoare lumii – dar nu printr-o mască, ci prin armonizarea competenţelor proprii cu interesele comunităţii. Aneta vorbeşte în carte despre certitudinile teoretice şi practice în construcţia de brand, dar şi despre semnele de întrebare care ascund viitorul.

Autor: Aneta Bogdan
Prefaţator: Wally Olins
Data apariției: 2010
Editura: Brandient
Pagini: 280
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
marketing, reclamă, brand, reputație, comunicare, antreprenoriat
  • Wally Olins Wally Olins - Prefaţator
    Wally Olins este recunoscut in intreaga lume drept cea mai proeminenta personalitate in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului. A creat branduri si identitati pentru organizatii cum ar fi Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Tata, Prudential, British...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Wally Olins
„Ce este fascinant în efortul pe care buna mea prietenă Aneta Bogdan îl face de atâţia ani este nu numai stăruinţa de a crea branduri într-o ţară în care brandurile au fost anihilate vreme de cincizeci de ani, ci şi faptul că o face cu asemenea vervă, inteligenţă şi creativitate. Cartea Anetei va ajuta România să contribuie la vitalitatea Europei.”

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus