logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 45 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Interfeţe mai inteligente

Shlomo Bernatzi, Jonah Lehrer
În stoc
PREȚ: 45 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Un specialist de top în economia comportamentală dezvăluie instrumentele care ne vor ajuta să luăm decizii mai bune prin intermediul...
Vezi mai multe detalii
Titluri conţinute:
Modalităţi surprinzătoare de a influenţa şi perfecţiona comportamentul din mediul online
ISBN: 978-606-722-199-2
Dimensiuni: 14,5x20,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Un specialist de top în economia comportamentală dezvăluie instrumentele care ne vor ajuta să luăm decizii mai bune prin intermediul interfețelor. 

Persoanele care lucrează la birou își petrec cea mai mare parte a programului uitându-se fix la un monitor. Din păcate, puțini dintre noi suntem conștienți de elementele vizuale și de tiparele comportamentale care ne influențează gândirea atunci când ne folosim laptopurile, iPad-urile, telefoanele sau ceasurile inteligente. Volumul brut de informații și opțiuni disponibile online, combinat cu ușurința cu care apăsăm pe butoanele inscripționate cu mesajul „cumpără”, se transformă adesea în decizii regretabile, pe care le luăm prin intermediul unor ecrane. 

În cartea Interfețe mai inteligente, economistul comportamental Shlomo Benartzi dezvăluie un set de instrumente utile în epoca digitală. 

Folosind exerciții care îi implică pe cititori și studii de caz provocatoare, Benartzi prezintă modurile surprinzătoare în care formatele digitale ne pot influența felul în care luăm decizii.  De exemplu: 

>  Ești mai predispus să adaugi șuncă la o pizza dacă o comanzi online. 

>  Dacă citești această carte pe un ecran, este mai puțin probabil să îți amintești conținutul ei. 

>  S-ar putea să cumperi ceva doar pentru că se află într-un punct de interes al ecranului, chiar dacă sunt disponibile alternative mai bune. 

>  Dacă faci cumpărături folosind un ecran tactil, atunci probabil că supraevaluezi produsul la care te gândești. 

>  Este mai posibil să îți amintești o astfel de informație dacă este scrisă cu un font inestetic, dificil de citit.

Autor: Shlomo Bernatzi, Jonah Lehrer
Traducător: Emilia Vasiliu
Data apariției: august 2016
Editura: Publica
Pagini: 288
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comportament, gândire, instrumente digitale, marketing
Locuri în topurile Cartepedia
  • Jonah Lehrer
    Autor
    Shlomo Bernatzi - Autor
    Shlomo Benartzi este profesor la UCLA și unul dintre coordonatorii Behavioral Decision-Making Group al acestei instituții de învățământ. Este autorul cărților Save More Tomorrow și Thinking Smarter. Are o experiență bogată în aplicarea în lumea reală a subtilităților economiei comportamentale, a reușit să crească nivelul economiilor a milioane de americani în urma colaborării cu Richard Thaler...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Shlomo Bernatzi
    Autor
    Jonah Lehrer - Autor
    Jonah Lehrer a absolvit Universitatea Columbia și a fost bursier Rhodes al Universității Oxford. Este autorul cărții Proust Was a Neuroscientist şi scrie articole de știință pentru revistele Wired și Scientific American Mind. Din 2014 tratează subiecte de știință pe blogul personal, www.jonahlehrer.com.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Dan Ariely, profesor de psihologie și economie comportamentală la Universitatea Duke și autor al cărții Irațional în mod previzibil
"Știm că felul în care organizăm un bufet influențează deciziile pe care le iau oamenii. Ceea ce este mult mai puțin clar este modul în care mediile online ne influențează deciziile. În această carte utilă, Benartzi și Lehrer ne prezintă o perspectivă precisă asupra relației dintre ceea ce vedem pe ecran, ceea ce gândim și ceea ce alegem."
Robert Shiller, câștigător al Premiului Nobel pentru Economie, profesor de economie la Universitatea Yale și autor al cărții Finanțele și societatea bună
"Această carte chiar te trezește la realitate. Descrie modul în care funcționăm cu adevărat într-o societate care se bazează pe ecrane și în care lumea digitală schimbă felul în care ne gândim la noi înșine și la alții. "

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus