logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Marketingul prin e-mail

Yan Claeyssen
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1453-0
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta.

Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitindu-le actorilor din domeniul marketingului direct „traditional” sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal.

Cuprins extins:
Integrarea e-mailului in strategia de marketing direct
Strategia de desfasurare a unei actiuni de marketing prin e-mail
Cuvintele care vind
Obtinerea si segmentarea fisierelor de e-mail
Un caz tipic: jocurile-concurs
Analizarea si segmentarea adreselor
Crearea si realizarea mesajelor eficace
Marketingul viral activ
Simplitate si vizibilitate
Autor: Yan Claeyssen
Traducător: Irinel Antoniu
Data apariției: 2009
Editura: Polirom
Titlu original: L’e-mail marketing
Pagini: 264
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, vânzări, negociere, marketing, client, fidelizare, on-line, jocuri-concurs, marketing viral activ

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus