logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 12,67 lei
-15%14,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Marketing direct

Wolf R. Hirschmann
În stoc
PREȚ: 12,67 lei
-15%14,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Era publicităţii în masă s-a încheiat. Alternativa de succes este acum marketingul direct. Orice companie poate câştiga astfel...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-684-755-4
Dimensiuni: 10x16 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Era publicităţii în masă s-a încheiat. Alternativa de succes este acum marketingul direct. Orice companie poate câştiga astfel noi clienţi profitabili şi îi poate păstra pe cei deja existenţi. Prin intermediul marketingului direct se pot vinde produse şi de asemenea se pot obţine contacte valoroase, potenţiali clienţi. Carte de faţă vă arată cum să faceţi acest lucru posibil printr-o strategie clară şi o comunicare orientată către client.

Data apariției: decembrie 2012
Editura: Allfa
Pagini: 128
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
marketing, comerţ, publicitate, economie
  • Wolf R. Hirschmann - Autor
    Wolf R. Hirschmann este autorul unor cărţi de specialitate şi un referent foarte solicitat pentru congresele de management. Din 1999 până în 2003 a fost lector, mai întâi la Universitatea Donau şi ulterior la Universitatea Steinbeis din Berlin, în cadrul programelor de MBA. În anul 2006, Wolf R. Hirschmann a fost nominalizat în cercul celor 55 de experţi în marketing şi vânzări al renumitului Club 55.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus