logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Forţa brandului. De ce rămân consumatorii fideli, unor branduri, toată viaţa

William J. McEwen
Colecții/Serii: Gallup
Această carte vine să explice în ce mod şi din ce cauză milioane de consumatori stabilesc relaţii solide cu anumite branduri. Există o...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-724-141-2
Dimensiuni: 16,5x23,5 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Această carte vine să explice în ce mod şi din ce cauză milioane de consumatori stabilesc relaţii solide cu anumite branduri. Există o mare diferenţă între ceea ce motivează efectuarea unei prime cumpărături sau a unei prime vizite şi ceea ce survine ca rezultat al acestei „prime întâlniri”, care pe parcurs se poate transforma într-o relaţie de durată, o veritabilă căsătorie brand - client. Succesul financiar al companiilor depinde în special de capacitatea lor de a crea cât mai multe relaţii de durată brand - client. Autorul cărţii caută să descopere ce anume determină păstrarea unei relaţii trainice cu un brand şi ce factori duc la înrăutăţirea sau chiar la dispariţia unei relaţii. Lucrarea descrie şi defineşte ataşamentul emoţional care constituie esenţa legăturii dintre un consumator şi un anumit brand, ceea ce nu va putea exista în cazul unui alt brand. Această carte vorbeşte despre relaţia fundamentală cu mărcile: pasiunea pentru brand. Şi nu are în vedere doar pasiunea pentru produse de lux, asemenea automobilelor BMW sau hainelor de la Armani. Se referă, totodată, şi la pasiunea pentru mărcile mai puţin „sexy”, cum sunt Wal Mart, FedEx sau Intel sau chiar MasterCard, BP şi MCI.

Data apariției: iulie 2008
Editura: Allfa
Pagini: 176
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
economie, marketing, business, publicitate, brand
  • William J. McEwen - Autor
    William J. McEwen este un lider global la The Gallup Organization şi un consultant al multor corporaţii în domeniul administrării valorii brandurilor, precum şi al comunicării acestei valori clienţilor. Înainte de a lucra la Gallup, a ocupat poziţii de vârf în cadrul mai multor agenţii de publicitate renumite: McCann-Erickson, FCB, D'Arcy.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus