logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 39,01 lei
-10%43,35 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Marketingul în era digitală. O nouă viziune despre profit, creștere și înnoire

Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee
În stoc
PREȚ: 39,01 lei
-10%43,35 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Marketingul în era digitală prezintă imperativul categoric al transformării marketingului pe baza unei noi paradigme, pe care autorii o...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-728-366-5
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Hardcover

MAI MULTE DESPRE CARTE

Marketingul în era digitală prezintă imperativul categoric al transformării marketingului pe baza unei noi paradigme, pe care autorii o numesc marketing holistic - un concept dinamic, derivat din legăturile şi interacţiunile care au loc între companii, clienţi şi colaboratorii lor. Noua paradigmă combină marketingul tradiţional cu noile posibilităţi pe care le oferă tehnologia digitală pentru a ajuta companiile:

- să identifice posibilităţile de înnoire a pieţelor proprii;

- să creeze în mod eficient ofertele cele mai promiţătoare;

- să ofere produse, servicii şi experienţe care corespund cerinţelor fiecărui client;

- să se situeze constant la cel mai înalt nivel de calitate a produselor, servire şi operativitate.

Volumul Marketingul în era digitală demonstrează cum poate fi creat un model de marketing complet, adaptat la provocările şi ocaziile oferite de o lume al cărei rege este clientul.

Autor: Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee
Traducător: Dan Criste
Data apariției: 2009
Editura: Meteor Press
Titlu original: Marketing Moves. A New Approach to Profits, Growth, and Renewal
Pagini: 200
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
vânzări, studii de piaţă, medii alternative pentru vânzări, internet
Locuri în topurile Cartepedia
  • Dipak C. Jain
    Autor
    Philip Kotler Philip Kotler - Autor
    Philip Kotler este considerat creatorul marketingului modern. Predă marketing la Kellogg School of Management din cadrul Northwestern University, fiind titularul catedrei de marketing internaţional S.C. Johnson. A obţinut titlul de Master la University...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Philip Kotler
    Autor
    Suvit Maesincee
    Autor
    Dipak C. Jain - Autor
    Dipak C. Jain, decanul Şcolii de Management "Kellogg", este profesor de studii antreprenoriale şi marketing. De formaţie matematician şi statistician, Dipak C. Jain este autorul unor articole importante despre marketingul şi prognoza evoluţiei tehnologiilor de vârf, despre segmentarea pieţei şi analiza structurii pieţelor competitive. Ca profesor, a primit premii importante. De asemenea, oferă consultanţă multor companii de renume.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Dipak C. Jain
    Autor
    Suvit Maesincee Suvit Maesincee - Autor
    Suvit Maesincee şi-a dat doctoratul în marketing la Şcoala de Management "Kellogg" şi a lucrat în calitate de consultant la Booz Allen&Hamilton. Este profesor de marketing la Institutul Postuniversitar de Administrare a Afacerilor "Sasin" de pe...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus