TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Marketing agroalimentar UN-MID-MARKEA-05-N-001
Marketing agroalimentar
Vezi
galerie

Marketing agroalimentar

de Mihai Diaconescu

Id: #239111

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Marketingul nu reprezintă doar o funcție a întreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arată ce bunuri să producem, ce servicii să furnizam, ce nivel de prețuri să practicăm, unde și când să facem publicitate, ce să comunicăm clienților noștri și cum să o realizăm. Marketingul este motorul care conduce firma către succes.

Specificitatea producției și circulației produselor agricole și alimentare a condus la conturarea unei ramuri specializate denumită "marketing agroalimentar". Întrebarea cheie este "cum să valorifici cât mai eficient producția agricolă și alimentară", iar răspunsul nu poate ignoră scopurile generale ale activității de marketing legate de adaptarea la nevoile, preferințele și dorințele consumatorilor, de creșterea eficienței economice și de asigurare a dezvoltării întreprinderii în condiții de concurență tot mai accentuată.

Prezența carte încearcă să răspundă și altor întrebări ce pot constitui preocupări ale studenților, cercetătorilor, lucrătorilor în domeniu ori altor categorii de specialiști.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Mihai Diaconescu

Data apariției: 2005

ISBN: 973-749000-2

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 184

Limbă: Română

Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4

Hârtie: 80g/m

Editura: Universitară