logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 17,92 lei
-7%19,27 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Marketing agroalimentar

Mihai Diaconescu
În stoc
PREȚ: 17,92 lei
-7%19,27 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Marketingul nu reprezintă doar o funcție a întreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arată ce bunuri să producem, ce servicii să...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-749-000-2
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Marketingul nu reprezintă doar o funcție a întreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arată ce bunuri să producem, ce servicii să furnizam, ce nivel de prețuri să practicăm, unde și când să facem publicitate, ce să comunicăm clienților noștri și cum să o realizăm. Marketingul este motorul care conduce firma către succes.

Specificitatea producției și circulației produselor agricole și alimentare a condus la conturarea unei ramuri specializate denumită "marketing agroalimentar". Întrebarea cheie este "cum să valorifici cât mai eficient producția agricolă și alimentară", iar răspunsul nu poate ignoră scopurile generale ale activității de marketing legate de adaptarea la nevoile, preferințele și dorințele consumatorilor, de creșterea eficienței economice și de asigurare a dezvoltării întreprinderii în condiții de concurență tot mai accentuată.

Prezența carte încearcă să răspundă și altor întrebări ce pot constitui preocupări ale studenților, cercetătorilor, lucrătorilor în domeniu ori altor categorii de specialiști.

Data apariției: 2005
Editura: Universitară
Pagini: 184
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
marketing, preţuri, servicii, publicitate
  • Mihai Diaconescu - Autor
    Conferentiar universitar dr. in cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Marketing, Catedra de Marekting.Absolvent al Facultatii de Comert,  Academia de Studii Economice Bucuresti.Din anul 1993 cadru didactic la Catedra de Marketing din Academia de Studii Economice Bucuresti.Absolvent al cursurilor de "Spirit antreprenorial si economia de piata", organizat de Centrul International de Studii Antreprenoriale (1991).Absolvent al...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus