logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 18,51 lei
-7%19,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Bazele marketingului

Mihaela Funaru
În stoc
PREȚ: 18,51 lei
-7%19,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Oeconomica
Aceasta carte reprezinta, mai degraba, un ghid de marketing, cu importanta atat teoretica, cat si practica. Ea urmareste toate elementele esentiale...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-18-0170-1
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Aceasta carte reprezinta, mai degraba, un ghid de marketing, cu importanta atat teoretica, cat si practica. Ea urmareste toate elementele esentiale pe care un incepator in domeniul studiului marketingului trebuie sa le cunoasca, pentru ca apoi sa le poata aplica foarte usor in domeniul sau de interes.

Lucrarea Bazele marketingului se adreseaza in principal studentilor, dar si oamenilor de afaceri si managerilor - tuturor celor interesati in dezvoltarea unei afaceri de succes, avand la baza un suport stiintific.

Autor: Mihaela Funaru
Data apariției: 2013
Editura: C.H. Beck
Pagini: 168
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
marketing, introducere, ghid, elemente esenţiale, afaceri

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus