logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 33,92 lei
-15%39,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Ghidul complet al marketingului direct si interactiv. Cum să selectaţi, să dobândiţi şi să păstraţi clienţii potriviţi

Merlin Stone
În stoc
PREȚ: 33,92 lei
-15%39,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-571-650-X
Dimensiuni: 15x21 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct nu este denumita inutil junk mail – corespondenta directionata mediocru este o risipa de bani si enerveaza clientii. Pe de o parte, un marketing direct bun este calea cea mai eficienta de selectare, castigare si pastrare a noilor clienti. Marketingul mediocru este o risipa de timp si de bani si indeparteaza mai multi clienti decat dobandeste.Pe de alta parte, un marketing direct bun este un proces total diferit. Unele companii il realizeaza atat de bine, incat acestea coordoneaza selectarea repetata a clientilor potriviti – persoane care doresc intr-adevar sa cumpere ce au de vandut aceste companii. Marketingul direct este atat de precis, incat realizeaza vanzarea. Este atat de complet, incat le raspunde clientilor inainte ca acestia sa fi stiut ca aveau nevoie de el, realizeaza pastrarea clientilor si stimuleaza interesul fata de brand si fata de serviciile pe care le vinde.Lucrarea de fata va arata cum sa va eficientizati marketingul direct si interactiv si va ghideaza spre succesul campaniiilor de marketing.

Autor: Merlin Stone
Data apariției: ianuarie 2008
Editura: Allfa
Pagini: 472
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
marketing, business, economie, comunicare

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus