logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 12,67 lei
-15%14,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Fundamentele marketingului

Hans-Dieter Zollondz
În stoc
PREȚ: 12,67 lei
-15%14,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Pocket Business
Aceasta carte nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-571-693-6
Dimensiuni: 10x16 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Aceasta carte nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina, in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii. Veti face cunostinta cu teme, obiective si strategii proprii marketingului, totodata veti afla notiuni de baza privind studiul de marketing.

Un marketing de succes necesita un suport corespunzator – planul de marketing. Alte subiecte analizate sunt: managementul calitatii, marketingul serviciilor, al organizatiilor non-profit si marketingul on-line.

Structura:
I Marketingul ca perspectiva deschisa si generala

II Conceptul de marketing

III Intoarcerea clientului

Autor: Hans-Dieter Zollondz
Traducător: Roxana Vidican
Data apariției: ianuarie 2010
Editura: All
Titlu original: Grundlagen Marketing. Von der Vermarktungsidee zum Marketingkonzept
Pagini: 128
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
plan de marketing, managementul calităţii, marketing on-line, afaceri

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus