logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 29,67 lei
-15%34,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Cum să ne păstrăm clienţii. Un ghid al profitului într-o eră a puterii clientului

Glen Urban
În stoc
PREȚ: 29,67 lei
-15%34,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama. In mediul economic actual trebuie creata...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-571-789-6
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama.

In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase informatii, optiuni si experiente. Trebuie excelat in marketingul relatiei cu clientii pentru a maximiza interesele lor si a consolida parteneriate cu acestia. Aceasta carte va invata sa imbunatatiti elementele strategiei consilierii clientilor. 

Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P. Sloan School of Management si fondator/ presedinte al Experion Systems Inc. A creat metodologia accelerarii informatiei pentru simularea vanzarilor, o metoda ce a economisit milioane de dolari din costurile de dezvoltare ale producatorilor. Este coautorul a sase carti, Inclusive Digital Marketing Strategy, Design and Marketing of New Products, editia a doua, si Advanced Marketing Strategy.

Data apariției: mai 2011
Editura: Allfa
Pagini: 248
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
economie, business, comunicare
  • Glen Urban - Autor
    Glen Urban Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P. Sloan School of Management si fondator/ presedinte al Experion Systems Inc. A creat metodologia accelerarii informatiei pentru simularea vanzarilor, o metoda ce a economisit milioane de dolari din costurile de dezvoltare ale producatorilor. Este coautorul a sase carti, Inclusive Digital Marketing Strategy, Design and Marketing of New...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus