logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Manual de marketing: principii clasice şi practici actuale eficiente

Florina Pînzaru
Colecții/Serii: Economie - teorie
Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente este o carte redactata pe baza teoriilor clasice din literatura de specialitate,...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-115-648-4
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente este o carte redactata pe baza teoriilor clasice din literatura de specialitate, a tehnicilor folosite in prezent in domeniu si bazandu-se pe exemple reale de pe piata romaneasca. Concluziile cartii imbina teoria si practica, pentru o buna intelegere a domeniului si o aprofundare riguroasa a formelor acestuia.
Cartea sintetizeaza, pe baza lecturilor si experientei autoarei, principalele elemente teoretice si noutati cu un insemnat potential practic, intr-o varianta adaptata specificului pietei romanesti.
Manualul se adreseaza studentilor din cadrul facultatilor de management, marketing, comunicare si PR, dar si managerilor, intreprinzatorilor si specialistilor din marketing si publicitate.

Autor: Florina Pînzaru
Data apariției: 2009
Editura: C.H. Beck
Pagini: 130
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
marketing, teorie, practici, tehnicim, eficienţă

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus