logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Marketing internaţional (Ediţia 2005)

Constantin Sasu
Colecții/Serii: Collegium
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri – cu deprinderile esentiale necesare in...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-46-0160-1
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri – cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: cunoasterea mediului international, identificarea de noi oportunitati de piata, modul de adaptare a produselor la specificul local, strategiile de preturi cele mai adecvate, canalele de distributie cele mai potrivite pentru a servi clientii din intreaga lume, adaptarea promovarii la specificul conditiilor concrete de pe pietele mondiale, modurile de elaborare, implementare si control ale programelor de marketing. Barierele nationale privind marketingul se defiinteaza in mod treptat. Viitorul apartine afacerilor internationale. Marketing international iti arata cum sa gindesti international si sa actionezi local.

Cuprins extins:
Conceptul de marketing international
Evaluarea mediului in marketingul international
Cercetarea in marketingul international
Segmentarea pietelor internationale
Distributia produselor in marketingul international
Promovarea in marketingul international
Organizarea activitatii de marketing international
Perspectiva marketingului international
Data apariției: 2005
Editura: Polirom
Pagini: 392
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
economie, marketing internaţional, pieţe mondiale, programe de marketing, segmentarea pieţelor, distribuţie
  • Constantin Sasu - Autor
    Dr. Constantin Sasu este profesor la catedra de Management-Marketing a Universitatii „Al.I. Cuza” Iasi si preda cursurile de Marketing international si Managementul micilor afaceri. A efectuat stagii de specializare in SUA, Spania, Franta, Marea Britanie si Germania. In anul universitar 1997-1998, a obtinut o bursa de cercetare de un an din partea guvernului Statelor Unite. A publicat peste 100 de articole de specialitate in Romania, Spania, China, SUA....
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus