logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 22,35 lei
-7%24,03 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Cercetarea de marketing: studiul pieţei pur şi simplu (Ediţia 2005)

Bogdan Anastasiei, Ştefan Prutianu, Tudor Jijie
În stoc
PREȚ: 22,35 lei
-7%24,03 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-46-0056-7
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, cercetarea de marketing reduce considerabil riscul deciziilor. „Spioneaza” oameni, cu hatisul lor de dorinte, mofturi si hachite pentru ca nu e destul sa identifici doar nevoile, ci e mai usor sa vinzi oamenilor ce-si doresc decit ce le trebuie.
Volumul de fata ne face cunoscute principiile, etapele dezvoltarii si reusitei unui astfel de departament. In linii strict generale, cercetarea de marketing ii intereseaza pe toti practicienii din domeniu. Indiferent de pozitia lor, de la operatorul de interviu si pina la managerul de proiect sau companie, fiecare practician va gasi aici o solutie la problema sa.

Cuprins extins:
Farmecul testelor de marketing
Cum gasesti agentia de publicitate potrivita?
Raportul de cercetare
Sondajul de piata
Ancheta de piata
Evaluarea conjuncturii de piata
Analiza datelor de marketing
Experimentul de marketing
Studiul produsului prin analiza si ingineria valorii
Studiul pretului psihologic
Internetul in cercetarea de marketing
Autor: Bogdan Anastasiei, Ştefan Prutianu, Tudor Jijie
Data apariției: 2005
Editura: Polirom
Pagini: 264
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
economie, crecetarea de marketing, conjunctură de piaţă, analiza datelor de marketing, sondaj de piaţă
  • Ştefan Prutianu
    Autor
    Bogdan Anastasiei - Autor
    Bogdan Anastasiei este lector la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi, Catedra de Management-Marketing; stagii in strainatate in cadrul Programului Tempus (Spania, Franta). Domenii de competenta: managementul riscului, marketing turistic, cercetari de marketing.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Bogdan Anastasiei
    Autor
    Tudor Jijie
    Autor
    Ştefan Prutianu - Autor
    Ştefan Prutianu. De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut: Comunicare si negociere in afaceri (1998); Inteligenta Marketing Plus (coautor, 1998; editia a II-a, 2003); Manual de comunicare si negociere in afaceri (doua volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu (coautor, 2002; editia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitatilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitatilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Ştefan Prutianu
    Autor
    Tudor Jijie - Autor
    Tudor Jijie este asistent la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi, Catedra de Management-Marketing, profesor asociat la MBA Romano-Canadian; stagii in strainatate (Franta si Canada). Domenii de competenta: cercetarea de marketing, managementul vinzarilor, tehnici de vinzare.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus