logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea şi recâştigarea clientului

Anthony Deydier, Yan Claeyssen, Yves Riquet
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1489-9
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul „multicanal”. Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile – tehnic, juridic, financiar, organizational – si propune metode inedite de exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc. 

Cuprins extins:
Prospectarea: strategii
actiuni si factori-cheie ai succesului
Obiectivele prospectarii
Fidelizarea: strategii
practici si conditii de reusita
Cele sapte particularitati ale fidelizarii on-line
Profilul clientului
Cum pot fi recistigati clientii?
Stabilirea bugetului si reducerea costurilor
Suporturile marketingului direct multicanal
Redactarea unui mesaj eficient
Autor: Anthony Deydier, Yan Claeyssen, Yves Riquet
Traducător: Elena Gîrlea
Data apariției: 2009
Editura: Polirom
Titlu original: Le Marketing direct multicanal: Prospection, fidélisation et reconquête du client
Pagini: 352
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, vânzări, marketing, prospectare, fidelizare, client, buget, costuri, muticanal, canale mediatice

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus