logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 17,87 lei
-7%19,22 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Revoluţia în marketing. O abordare radicală pentru o afacere de succes

Alan Tapp, Anthony Marsella, Merlin Stone, Paul R. Gamble
În stoc
PREȚ: 17,87 lei
-7%19,22 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Cariera. succes. performante
Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1282-6
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i pastra. Cartea ii incurajeaza pe manageri sa-si gindeasca strategiile intr-un mod revolutionar si le arata cum sa-si transforme tehnicile de marketing pastrind preocuparea pentru client si cerintele sale. Pe linga studii de caz, cei interesati vor gasi numeroase sfaturi pentru reorganizarea marketingului firmei si cresterea eficientei tehnicilor de gestionare a clientilor.

Cuprins extins:
De ce o revolutie a marketingului?
Intelegerea clientilor
Revolutie prin planificare strategica si segmentare
Revolutionarea marcii
Managementul relatiilor cu clientii
De la gindirea si planificarea revolutionara la actiune
Studii de caz
Autor: Alan Tapp, Anthony Marsella, Merlin Stone, Paul R. Gamble
Traducător: Carmen Pădurariu
Data apariției: 2008
Editura: Polirom
Titlu original: (Marketing Revolution: The Radical New Approach to Transforming the Business, the Brand & the Bottom Line
Pagini: 416
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, succes, organizare, training, management, persuasiune, marketing, studii de caz

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus