logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 49,27 lei
-7%52,98 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Managementul vânzărilor și al clienților cheie

Jim Blythe
În stoc
PREȚ: 49,27 lei
-7%52,98 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Vânzarea a fost adeseori considerată o Cenușăreasă a marketingului, asociată cu tehnici de manipulare și moralitate îndoielnică....
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-8060-74-5
Dimensiuni: 16,5x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Vânzarea a fost adeseori considerată o Cenușăreasă a marketingului, asociată cu tehnici de manipulare și moralitate îndoielnică. De fapt, profesioniștii care se bucură de succes în vânzări sunt perfect conștienți că asemenea practici nu pot fi decât contraproductive. Bunii profesioniști își ajută clienții să găsească soluții la problemele lor, arătându-se ingenioși și creativi.

Cartea "Managementul vânzărilor și al clienților cheie" își propune să explice cum trebuie făcute marketingul și vânzările de către niște oameni moderni. Cartea prezintă pe larg aspectele activității de vânzare, de la vânzarea personală până la managementul contactelor cu clienții majori ("key account management"), se ocupă de procesele de vânzare dintre organizații ("business-to-business"), precum și de vânzarea produselor de consum.

Numărul mare de exemple și studiile de caz cu care se încheie capitolele susțin fundamentele teoretice și conceptuale ale vânzării, ale motivării și controlului forței de vânzare.

Totodată, sunt tratate și domenii în plină dezvoltare ale managementului vânzarilor: gestionarea contactelor cu clienții mari, managementul relațiilor cu clienții, televânzările și aspectele legale ale activității de vânzare.

Autor: Jim Blythe
Traducător: Smaranda Nistor
Data apariției: 2005
Editura: CODECS
Titlu original: Sales & Key Account Management
Pagini: 380
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
vânzare, marketing, tehnici de manipulare, client, key account management, business-to-business, televânzare
  • Jim Blythe - Autor
    Jim Blythe este conferențiar titular de marketing la Universitatea Glamorgan din Marea Britanie. A lucrat ca agent de vânzări și manager de vânzări, ajungând în final director de companie, înainte de a se angaja, în 1991, cadru didactic al Colegiului Economic Glamorgan. Din acel moment, cariera lui academică s-a caracterizat printr-o prolifică activitate publicistică: este autorul a opt manuale și a peste douăzeci de...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus