logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 40,12 lei
-15%47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Motivaţie şi afaceri

Abraham H. Maslow
În stoc
PREȚ: 40,12 lei
-15%47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Într-o lume în care apar zi de zi noi teorii despre management şi psihologia leadershipului, ideile lui Abraham Maslow surprind prin...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-707-801-8
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Într-o lume în care apar zi de zi noi teorii despre management şi psihologia leadershipului, ideile lui Abraham Maslow surprind prin claritatea, profunzimea şi actualitatea lor. Prezenta antologie reuneşte articole, conferinţe şi scrisori inedite (de exemplu, către Skinner sau Rockefeller) care oferă o perspectivă utilă şi novatoare asupra managementului şi eficienţei, autoactualizării şi trebuinţelor umane, creativităţii şi leadershipului. Indiferent că vorbeşte despre nefasta mecanizare a organizaţiilor sau despre cele mai profunde motivaţii umane, Maslow oferă de fiecare dată exemple şi studii de caz, precum şi soluţii practice pentru managerii şi specialiştii în resurse umane. Aceştia vor putea afla cum să fidelizeze clienţii şi partenerii companiei, cum să creeze un mediu de lucru motivant şi creativ sau cum să se adapteze la schimbare şi la provocările neaşteptate.

Metoda managerială pe stil vechi se transformă văzând cu ochii într-o abordare uzată moral. Cu cât oamenii ajung să fie mai evoluaţi şi mai sănătoşi psihic, cu atât politica unui management luminat va deveni mai necesară pentru a supravieţui în condiţii de concurenţă şi cu atât mai ineficientă va fi întreprinderea bazată pe o politică autoritaristă. Abraham Maslow

Cuprins extins:
Cuprins:
Prefaţă
Mulţumiri

PARTEA ÎNTÂI
Autoactualizarea în câmpul muncii

Ierarhia trebuinţelor
Atitudinea faţă de datorie, muncă şi misiune a persoanelor orientate către autoactualizare
Note suplimentare despre autoactualizare, muncă, datorie şi misiune
Actualizarea, ca datorie
Creativitatea persoanelor aflate în procesul de autoactualizare
Câteva principii de bază ale psihologiei dezvoltării şi autoactualizării
Note despre stima de sine în mediul de muncă
Latura umană a întreprinderii
Dinamica americană
Pericolele autoactualizării

PARTEA A DOUA
Chestiuni de management şi de leadership

Necesitatea unor politici manageriale luminate
Agenţii de vânzări şi clienţii buni şi luminaţi
Note suplimentare la Agenţii de vânzări şi clienţii buni şi luminaţi
Chestiuni manageriale
Notă despre personalitatea angajaţilor în vânzări şi profesia lor
Note despre întreprinzător
Efecte secundare ale managementului luminat
Liderii, pionii şi puterea
Comunicarea – cheia unui management eficace
Dinamica managementului american
Teoria Z

PARTEA A TREIA
Creativitate şi inovare

Atitudinea creativă
O abordare holistă a creativităţii
Blocaje emoţionale la nivelul creativităţii
Nevoia de oameni creativi
Note despre creativitate
Adăugire la notele despre persoana creativă
Trebuinţele noastre estetice – note exploratorii

PARTEA A PATRA
Motivaţie şi comportament

teorie a motivaţiei umane
Toate comportamentele sunt motivate?
Motivaţia de deficit şi motivaţia de dezvoltare
Managementul ca experiment psihologic
Complexul Iona – de ce ne este teamă să creştem?

Epilog
Autor: Abraham H. Maslow
Traducător: Smaranda Nistor
Data apariției: 2013
Editura: Trei
Titlu original: The Maslow Business Reader
Pagini: 496
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
management, leadership, resurse umane, afaceri, antreprenoriat
  • Abraham H. Maslow - Autor
    Abraham H. Maslow este întemeietor al psihologiei umaniste din care s-au dezvoltat mai multe psihoterapii situate dincolo de freudism şi comportamentalism. Profesor la Brandeis University între 1951 şi 1969, Maslow a rămas în istoria psihologiei prin contribuţia sa cea mai importantă cunoscută ca «ierarhia trebuinţelor».
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Psychology Today
Abraham Maslow a reuşit să ne ofere un „tablou complet", spre deosebire de perspectiva îngustă a majorităţii cercetătorilor din ştiinţele sociale. Descoperirile sale epocale referitoare la motivaţie şi personalitate au depăşit cu mult sfera psihologiei academice, găsindu-şi aplicaţii în domeniile managementului şi marketingului. Lui Maslow i-a plăcut să exploreze tendinţele sociale abia sesizabile şi să anticipeze cu mult curaj consecinţele lor.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus