logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 37,57 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Paturi de împrumut. Confesiuni nechibzuite despre hoteluri, ponturi și așa-zisa ospitalitate

Jacob Tomsky
În stoc
PREȚ: 37,57 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Să lăsați bacșiș întotdeauna. Dacă nu faceți asta, purtați-vă foarte frumos. Iar dacă nu reușiți să faceți nici una, nici alta ar...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 9786068360430
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Să lăsați bacșiș întotdeauna. Dacă nu faceți asta, purtați-vă foarte frumos. Iar dacă nu reușiți să faceți nici una, nici alta ar trebui să va gândiți serios să schimbați periuța de dinți în fiecare dimineață. E doar unul dintre sfaturile pe care Jacob Tomsky ni le oferă în cel mai pur stil gonzo în urma experienței sale de recepționer la unele dintre cele mai luxoase hoteluri din New Orleans și New York.

De la perspectiva unui simplu ușier până la cea de lucrător nevăzut din spatele ușilor închise, Tomsky demască mașinăria și mașinațiile care stau în spatele hotelurilor de lux și consiliază potențialii oaspeți pe cine și cum trebuie să perie pentru a obține cele mai bune servicii.

Informativă și temperat desfrânată, Paturi de împrumut este o amuzantă privire pe furiș aruncată industriei hoteliere și un inventar al ponturilor pe care trebuie să le știe oricine se cazează vreodată într-un hotel.

Autor: Jacob Tomsky
Traducător: Irina Henegar
Data apariției: 2013
Editura: Publica
Titlu original: Heads in Beds
Pagini: 298
Limba: Română
Hârtie: 120g/m
Cuvinte cheie:
satiră, social, hoteluri, consiliere, ospitalitate

Recenzii

Roxana Covaliu Roxana Covaliu Paturi de împrumut Prezentarea de pe coperta a patra a volumului promite cititorului o lectură abundentă în informaţii de ordin practic, multe metode de a se descurca şi de a obţine servicii cât mai bune şi atenţie deosebită din partea personalului hotelurilor pe care le vizitează. Însă cartea lui Jacob Tomsky este mai mult de atât. Este o carte care vorbeşte despre ce înseamnă un bun client, un bun manager, un “om al serviciilor”, despre importanţa şi beneficiile comportamentului civilizat şi binevoitor, despre puterea banilor şi pârghiile recunoştinţei, în cele din urmă despre lucrurile esenţiale care guvernează...
Vezi mai mult

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus