logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 22,95 lei
-15%27 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Toți marketerii sunt mincinoși

Seth Godin
În stoc
PREȚ: 22,95 lei
-15%27 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Outliers
Suntem convinşi că vinul are un gust mai bun dacă-l bem dintr-un pahar scump.Ni se pare acceptabil ca un Porsche de 80 000 de dolari să-i...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-588-751-0
Dimensiuni: 13,5x20,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Suntem convinşi că vinul are un gust mai bun dacă-l bem dintr-un pahar scump.
Ni se pare acceptabil ca un Porsche de 80 000 de dolari să-i fie net superior unui Volkswagen de 36 000 de dolari, care este practic același fel de mașină. 
Admitem fără rezerve că pantofii sport de 125 de dolari sunt mai comozi (și arată mai bine) decât varianta lor de 25 de dolari.

Ce altceva este publicitatea, dacă nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povești frumoase? 
Într-o lume în care majoritatea oamenilor au un număr infinit de opțiuni, dar prea puțin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevărat înseamnă să spui povestea diferită.
Toți marketerii spun povești! 
Iar când o fac așa cum trebuie, îi credem. Și dacă e să-l ascultăm pe Seth Godin, adevărații marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici măcar despre beneficii. Dimpotrivă, ei spun o poveste – una în care vrem să credem, indiferent dacă are sau nu legătură cu realitatea.

Marketerii dau greș atunci când joacă murdar și sunt egoiști, după cum o dovedesc telemarketerii, companiile producătoare de țigarete și politicienii corupți. Ai grijă: dacă povestea ta nu este autentică, vei depăși limita dintre iluzie și fraudă! Vrei să te asiguri că nu ajungi la stâlpul infamiei în lumea afacerilor? Folosește cele trei întrebări de control oferite de Seth Godin:

Care-i povestea ta?
Cei care au nevoie de această poveste vor crede în ea?
Este povestea ta adevărată?
Savurează pe îndelete cea mai importantă și mai contro­versată carte a lui Godin despre arta marketingului!
• Lucrare inclusă în Top 100 al celor mai vândute cărți pe Amazon.
• Prezentată în Miami Herald, New York Times și Chicago Tribune.

Autor: Seth Godin
Traducător: Dan Bălănescu
Data apariției: decembrie 2015
Editura: Curtea Veche
Titlu original: All Marketers Are Liars
Pagini: 166
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
marketing, poevste, publicitate, afaceri, realitate, minciuni, reclamă, adevăr, promisiune, înșelătorie
  • Dan Bălănescu
    Traducător
    Seth Godin Seth Godin - Autor
    Seth Godin este autorul a unsprezece bestselleruri internaţionale, traduse în peste treizeci de limbi, printre care Marketingul bazat pe permisiune (1999), Vaca mov (2003) şi Triburi (2008). Licenţiat în informatică şi filozofie, cu un MBA...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Seth Godin
    Autor
    Dan Bălănescu Dan Bălănescu - Traducător
    Dan Bălănescu s-a născut la Piteşti, pe 14 martie 1974. După o copilărie fericită şi liberă, a intrat în vârtejul vieţii, urmând şcoli, licee şi facultăţi, deznodământul fiind o specializare în relaţii economice...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Jay Levinson
„Ia-i pe Leo Burnett, David Ogilvy, Bill Bernbach și Mark Twain. Combină-le creierele și rade-le tot părul de pe cap. Pe cine obții? Pe Seth Godin.“
BusinessWeek
„În fiecare an, mii de autori publică lucrări de afaceri, însă numai câțiva devin vedete și intră în elita mondială. Încă și mai puțini dintre aceștia se pot lăuda că, după chipul și asemănarea lor, a fost creată o păpușă – unul singur, mai exact. Godin ne oferă o combinație inimitabilă de gândire contrafactuală și simț al umorului.“
Forbes.com
„Godin e cel mai bun exemplu pentru validitatea teoriilor sale: semizeu al internetului, autor de bestselleruri, orator solicitat, întreprinzător de succes, expert în marketing și blogger de top. Este prețuit în special pentru felul în care analizează fenomenul internaut, iar eseurile și opiniile sale sunt citate pe scară largă, atât online, cât și offline.“

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus