logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Brandwashed. Trucuri prin care companiile ne manipulează mințile si ne conving să cumpărăm

Martin Lindstrom
Anul trecut am hotărât să mă supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotărât să nu mai cumpăr nici un nou...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-8360-29-4
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Anul trecut am hotărât să mă supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotărât să nu mai cumpăr nici un nou brand timp de un an. Mi-am propus să folosesc în continuare obiectele pe care deja le deţineam – haine, telefon mobil şi altele asemenea. Dar nu aveam voie să cumpăr nici măcar un singur brand nou. Cum definesc termenul «brand»? Păi, în specialitatea mea privesc viaţa printr-un set de lentile foarte speciale: unele prin care aproape tot ce există în lume – telefoanele mobile şi computerele pe care le utilizăm, ceasurile şi hainele pe care le purtăm, filmele pe care le vizionăm, cărţile pe care le citim, alimentele pe care le mâncăm, vedetele şi echipele sportive pe care le idolatrizăm – este perceput ca brand. Ceva prin care declarăm lumii ce suntem sau ce dorim să fim. Cu toate acestea, eram hotărât să încerc să dovedesc că se poate rezista tuturor tentaţiilor cu care ne asaltează cultura de consum.

Martin Lindstrom

Autor: Martin Lindstrom
Traducător: Cosmin Nare
Data apariției: februarie 2013
Editura: Publica
Titlu original: Brandwashed: Tricks Companies Use to Manipulate Our Minds and Persuade Us to Buy
Pagini: 416
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
brand, branduri, obiecte, statut, consum, consumerism
  • Martin Lindstrom - Autor
    Martin Lindstrom a fondat prima sa agenţie de publicitate la vârsta de doisprezece ani. Astăzi este unul dintre cei mai distinşi experţi în domeniul brandingului din întreaga lume, printre clienţii săi extrem de valoroşi numărându-se Disney, Pepsi, Philips, Microsoft, Mars şi Mercedez-Benz. Lindstrom a ocupat postul de director operativ al companiei britanice Telecom-LookSmart şi pe cel de manager al agenţiei de publicitate...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Steven Levitt, profesor de economie la Universitatea din Chicago
În ultimii cinci ani am citit din scoarță-n scoarță doar două cărți de afaceri: Buyology și Brandwashed. Nu este doar o coincidență faptul că Martin Lindstrom le-a scris pe amândouă.
Dr. Mehmet Oz
Dacă vrei să înveți cum să navighezi printre promisiunile deșarte privind sănătatea ta pe care marketerii ți le vând și cum să iei decizii inteligente cu privire la modul în care să-ți cheltui banii este imperios necesar să citești această carte.
Tyra Banks
Sunt fascinată de cartea scrisă de Martin, am căutat întotdeauna atât ca femeie de afaceri, cât și ca un consumator individual să găsesc metode pentru a cumpăra inteligent! Martin mi-a schimbat modul în care mă raportez la branduri și la comportamentul consumatorilor. De-a dreptul o iluminare!
Fortune
Părinții care vor citi această carte își vor lua lumea în cap. Marketerii pricepuți vor lua notițe.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus