logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Buzzmarketing. Fă lumea să vorbească despre ceea ce faci

Mark Hughes
Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai mulţi bani (235 de miliarde de dolari pe an) decât întreg PIB-ul Mexicului. Şi...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-88749-4-7
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai mulţi bani (235 de miliarde de dolari pe an) decât întreg PIB-ul Mexicului. Şi totuşi, consumatorii acordă mereu mai puţină atenţie publicităţii. Şaizeci şi trei la sută din noi deja ocolim reclamele, iar noua tehnologie (gen TiVo şi opţiunile de blocare a pop-up-urilor de pe Internet) face tot mai simplă evitarea mesajelor de marketing.

Cum puteţi obţine rezultate mai bune din marketingul pe care îl faceţi? Hughes prezintă ghidul suprem în a înţelege cel mai fierbinte subiect din marketingul contemporan – generarea publicităţii pe bază de rumoare – o artă despre care mulţi vorbesc şi pe care puţini o înţeleg cu adevărat. În cartea de faţă, el îşi valorifică experienţa proprie, ca director şi consultant, dar pune în valoare şi istorii inedite despre câteva produse şi mărci ale timpului nostru care s-au dovedit redutabile generatoare de rumoare.

Indiferent dacă sunteţi proprietarul unei firme mici sau directorul unei mari corporaţii, dumneavoastră trebuie să ştiţi cum să obţineţi de zece ori mai mult efect din fiecare dolar de marketing pe care-l cheltuiţi. Buzzmarketing vă pune la dispoziţie cele şase secrete ale reuşitei, pentru a-i determina pe oameni să vorbească despre produsul sau serviciul dumneavoastră, precum şi o sumedenie de istorii captivante pentru ilustrarea lor.

Autor: Mark Hughes
Traducător: Smaranda Nistor
Data apariției: 2008
Editura: Publica
Titlu original: Buzzmarketing: Get People to Talk About Your Stuff
Pagini: 300
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
publicitate, buzz, zvon
  • Mark Hughes - Autor
    Mark Hughes este directorul general al firmei de consultanţă Buzzmarketing şi moderatorul unei emisiuni de radio preluată de mai multe posturi, The Buzz Factor. Ţine conferinţe şi prelegeri în diverse părţi ale lumii, pe tema publicităţii. Fost director executiv la eBay, Half.com, PepsiCo şi Pep Boys, locuieşte la Philadelphia. Hughes a făcut din firma lui un adevărat magnet pentru atenţia presei şi publicitatea pe bază de rumoare...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus