logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Cum să scrii scrisori de vânzări care vând. Secretele unui direct mail de succes

Drayton Bird
Oricine este implicat in acest tip de comunicare de afaceri va beneficia de pe urma textului extrem de valoros, fie ca îşi oferă serviciile...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-88365-3-0
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Oricine este implicat in acest tip de comunicare de afaceri va beneficia de pe urma textului extrem de valoros, fie ca îşi oferă serviciile clienţilor sau prospecţilor, ori pur şi simplu redactează corespondenţa internă.

Exemplele practice, trucuri, indicii şi tehnici pentru a obţine rezultate mai bune din corespondenţă.

Câte dintre scrisorile pe care le primiţi vând cu adevărat?

La câte din ele vă uitaţi pentru ca apoi să le aruncaţi sau să le citiţi numai pentru a vă îngrozi, văzând cât de puţin sunteţi înţeleşi şi cât de rar vă câştigă cu adevărat?

Mulţi ştiu că scrisorile bine pregătite şi scrise pot fi foarte puternice, puţini sunt cei care realizează cât de puternice pot fi ele de fapt.

Timpul pe care îl petreceţi învăţând să scrieţi o scrisoare care să vândă poate fi una dintre cele mai rentabile investiţii pe care le veţi face vreodată.

Această carte se adresează tuturor celor care se confruntă zi de zi cu redactarea unei scrisori la care să primească cât mai multe răspunsuri cu putinţă.

Autor: Drayton Bird
Traducător: Cătălin Georgescu
Data apariției: 2008
Editura: Publica
Titlu original: How to Write Sales Letters That Sell
Pagini: 408
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
marketing direct, vânzări, afaceri, răspunsuri
Locuri în topurile Cartepedia
  • Drayton Bird - Autor
    În anul 2005, The Chartered Institute of Marketing din Marea Britanie, l-a desemnat pe Drayton Bird una din primele 50 de personalităţi la nivel internaţional care au creat marketingul modern. Lista îi mai include şi pe Philip Kotler, Tom Peters sau Theodore Levitt. Drayton Bird a ţinut conferinţe în peste 40 de ţări şi la multe Şcoli şi Universităţi Economice din întreaga lume, inclusiv The London Business School,...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

R. Heller. fondator Management Today
Garantez că oricine va citi această carte şi va acţiona în urma învăţămintelor care pot fi extrase şi puse în practica de aici, va trage foloase înzecit.
Şerban Goran, preşedinte Asociaţia Română de Marketing Direct
Am descoperit scrierile lui Drayton Bird în 1996, când în mână mi-a căzut ediţia în limba engleză a cărţii Scrisori de vânzări care vând. Habar n-aveam atunci despre cine este Drayton Bird, dar cartea mi s-a părut fascinantă şi plină de bun simţ, mai ales prin simplitatea şi concreteţea limbajului folosit. Nu-l găseam ca fiind acel “lingo” de marketing, plin de noţiuni care fac femeile să-ţi cumpere de băut, ci – dimpotrivă – părea o conversaţie între amici, plină de afecţiune.
Tim Ambler, Senior Research Fellow, London Business School
Citiţi această carte şi renunţaţi la serviciile agenţiilor, avocaţilor si consilierilor plătiţi să redacteze scrisori.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus