logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Client o dată, client mereu. Cum să oferi servicii care îţi fidelizează clienţii

Chris Daffy
Client o dată, client mereu este bestsellerul unui specialist în domeniul serviciilor pentru clienţi. Cartea oferă idei şi sfaturi...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-1931-15-9
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Client o dată, client mereu este bestsellerul unui specialist în domeniul serviciilor pentru clienţi. Cartea oferă idei şi sfaturi uşor de înţeles şi de aplicat, bazate pe experienţa de 30 de ani în marketing, vânzări şi management a autorului. Chris Daffy scrie într-un mod antrenant şi creativ, organizându-şi materialul în funcţie de câteva concepte-cheie pe care le grupează sub numele glumeţ „Legile lui Daffy“. El renunţă la orice jargon şi vorbeşte pe limba tuturor, fiindcă serviciile pentru clienţi nu înseamnă pentru el doar o strategie în afaceri, ci şi un raport interactiv şi reciproc profitabil.

Rapiditatea cu care s-a epuizat primul tiraj, publicat în 1996, este cea mai bună pledoarie pentru felul în care Daffy ştie să-şi atragă şi cultive clienţii. Datorită comenzilor făcute în avans de oamenii de afaceri cu care a colaborat, prima ediţie a dispărut din librării în mai puţin de nouă luni. Între timp, Client o dată, client mereu a cunoscut câteva reeditări, autorul introducând idei noi şi chiar un capitol nou, despre vânzările online.

Autor: Chris Daffy
Traducător: Diana Maria Voicu
Data apariției: 2009
Editura: Publica
Titlu original: Once a Customer, Always a Customer: How to Deliver Customer Service That Creates Customers for Life
Pagini: 336
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
customer, service, management, resurse, profit
  • Chris Daffy - Autor
    Chris Daffy este un renumit conferenţiar şi unul dintre cei mai importanţi experţi britanici în serviciile pentru clienţi. Interesat de acest domeniu de mai mult de 20 de ani, a fost organizator şi a ţinut prelegeri în toată lumea: Statele Unite, Olanda, Franţa, Germania sunt doar câteva dintre ţările unde a fost invitat. În anul 2000 a creat Academy of Service Excellence, al cărei preşedinte este şi în prezent, iar...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus