logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Clienţi pe viaţă. Cum să transformi acel cumpărător ocazional într-un client pe viaţă

Carl Sewell, Paul B. Brown
Clienţi pe viaţă este ediţia complet revizuită şi actualizată a lucrării clasice scrisă de Carl Sewell despre serviciile oferite...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-88750-2-9
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Clienţi pe viaţă este ediţia complet revizuită şi actualizată a lucrării clasice scrisă de Carl Sewell despre serviciile oferite clienţilor, cu cinci capitole noi.

Apelând la principiile care au transformat reprezentanţa sa auto într-o afacere de aproape un miliard de dolari şi l-au făcut unul dintre cei mai mari dealeri din SUA, Carl Sewell exemplifică modul în care trebuie parcurs drumul către succes.

Care este metoda demonstrată în timp a lui Sewell? Descoperiţi ce vor clienţii şi asiguraţi-vă că exact acel lucru îl şi primesc. Transformaţi-vă angajaţii în superstaruri ale serviciilor; obţineţi de la clienţi ponturi bune în ceea ce priveşte serviciile de calitate şi faceţi-vă reclamă într-un mod care vă avantajează.

Indiferent dacă deţineţi o corporaţie sau sunteţi la început de drum, metodele demonstrate ale lui Sewell vă vor învigora afacerea – precum şi viitorul. Într-o epocă în care câştigarea încrederii şi loialităţii clientului este mai importantă decât oricând, Carl Sewell vă arată cum să transformaţi cumpărătorii ocazionali în clienţi pe viaţă.

Autor: Carl Sewell, Paul B. Brown
Traducător: Cătălin Georgescu
Data apariției: 2009
Editura: Publica
Titlu original: Custumers For Life: How to Turn That One-Time Buyer into a Lifetime Customer
Pagini: 264
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
încredere, customer, service, fidelizare, clienţi
  • Paul B. Brown
    Autor
    Carl Sewell - Autor
    Este urmaşul unuia dintre cei mai bine cotaţi dealeri de maşini din Statele Unite. Afacerea lui a crescut de la o cifră de afaceri de 10 milioane de dolari în anul 1968 la aproape un miliard, în prezent. Unul din principalele motive care au condus la această creştere impresionantă este importanţa acordată serviciilor excelente oferite clienţilor săi. Carl Sewell trăieşte în Dallas, Texas.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Carl Sewell
    Autor
    Paul B. Brown - Autor
    Paul B. Brown, fost scriitor şi editor la Business Week, Financial World, Forbes, şi Inc., locuieşte în Duxbury, Massachusetts. El ţine frecvent prelegeri pe tema serviciilor oferite clienţilor.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

David Glass, Preşedintele Wal-Mart Stores Inc.
Pentru a ajunge la un succes extraordinar este esenţial să le oferi clienţilor ceea ce vor. Carl şi echipa lui au fixat un nou standard pentru noi toţi.
Tom Peters
Cartea anului… modul în care abordează Sewell serviciile va funcţiona la fel de bine şi pentru companii mari, şi pentru companii mici. Sfatul meu este să vă apucaţi de ea cu entuziasm, să vă amuzaţi, să meditaţi – şi să acţionaţi imediat.
Prof. Leonard A. Schlesinger, Harvard Business School
Nu există o singură pagină fără o lecţie instructivă pentru managerii care se luptă să obţină avantaje competitive prin intermediul serviciilor. Este o adevărată bijuterie!
Tom Peters
Nu îmi pot imagina că ar putea exista vreo afacere sau vreun om de afaceri care să nu poată beneficia de pe urma acestei cărţi… ar putea învigora orice întreprindere.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus