logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Stoc furnizor
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: Stoc furnizor
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Concurenţa într-o lume plată. Cum să construim o companie într-o lume fără graniţe

Victor K. Fung, William K. Fung, Yoram (Jerry) Wind
Stoc furnizor
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: Stoc furnizor
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Management
Într-o lume plată, totul se schimbă… mai ales calităţile de care ai nevoie pentru a conduce o companie de top. Succesul nu constă...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-88750-6-7
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Într-o lume plată, totul se schimbă… mai ales calităţile de care ai nevoie pentru a conduce o companie de top. Succesul nu constă doar în forţa companiei în sine, mult mai important este la ce se poate conecta aceasta. Aflaţi secretul companiei Li&Fung, cea care şi-a dovedit succesul înregistrând un profit de 8 miliarde de dolari din articole vestimentare şi alte bunuri destinate mărcilor de renume şi retailerilor – fără a deţine nici măcar o singură fabrică.

Victor Fung, William Fung şi Jerry Wind dezvăluie modul în care Li&Fung a înlocuit infrastructura „de modă veche” şi punctele de lucru care aveau un număr imens de angajaţi cu o reţea fluidă care poate crea, fabrica şi livra oriunde, aproape orice. Cheia succesului în această lume este un set de principii destinate „orchestrării reţelei”, descris pentru prima dată în această carte. Autorii examinează felul în care aceste principii pot fi aplicate în procesul de fabricare, în servicii, precum şi în alte industrii. Vă arată cum puteţi construi şi orchestra propria reţea de talie mondială.

  • Concuraţi „reţea vs. reţea“ – şi câştigaţi!
  • Creaţi o „mică-mare“ companie care combină proporţia cu mobilitatea.
  • Stabiliţi relaţii la distanţă, dar strânse, cu furnizorii.
  • Menţineţi echilibrul între control şi putere, stabilitate şi inovaţie.
  • Gestionaţi „urcuşurile şi coborâşurile“ din lumea plată – începând de la politică până la terorism.
Autor: Victor K. Fung, William K. Fung, Yoram (Jerry) Wind
Traducător: Eliza Bădescu
Data apariției: 2009
Editura: Publica
Titlu original: Competing in a Flat World
Pagini: 288
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
succes, afaceri, profit, companie, inovatie
  • William K. Fung
    Autor
    Victor K. Fung - Autor
    Preşedinte al trustului Li&Fung şi vicepreşedinte al Camerei Internaţionale de Comerţ. Deţine titlul de doctor în ştiinţe acordat de Universitatea Harvard.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Victor K. Fung
    Autor
    Yoram (Jerry) Wind
    Autor
    William K. Fung - Autor
    Managing Director al trustului Li&Fung. Fost preşedinte al Camerei Generale de Comerţ din Hong Kong şi al Asociaţiei Exportatorilor din Hong Kong. Deţine un MBA acordat de Harvard Business School.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • William K. Fung
    Autor
    Yoram (Jerry) Wind - Autor
    Profesor la Institutul Lauder şi profesor de marketing la Wharton School, Universitatea din Pennsylvania. Este expert, consultant şi lector în domeniul comportamentului de preluare a afacerilor, segmentarea pieţii şi strategii de marketing. Printre cărţile lui se numără Puterea gândirii imposibile. Deţine titlul de doctor în ştiinţe acordat de Universitatea Stanford.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Kenichi Ohmae, autor al cărţilor Lumea fără graniţe şi Următoarea etapă globală
Li&Fung a fost un pionier în crearea şi gestionarea organizaţiilor destinate unei lumi fără graniţe. Această carte reflectă o înţelepciune pe care companiile vor trebui să o adopte pentru a atinge succesul în următoarea etapă globală.
Paul R. Kleindo
Lumea plată care a rezultat în urma globalizării lanţurilor de valoare determină o trecere fundamentală de la strategii şi modele de afacere centrate pe companie la strategii centrate pe reţea. Această carte oferă o viziune revoluţionară privind modul în care Li & Fung a construit modele de afaceri centrate pe reţea care s-au dovedit a fi şi profitabile şi rezistente. Pentru directorii şi analiştii care se întreabă încotro ne îndreptăm, această carte furnizează elementele-cheie de succes pentru strategiile bazate pe reţele şi inovaţiile pe care autorii sunt pe cale să le implementeze. De altfel, o realizare extraordinară!

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus