logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 35,83 lei
-7%38,53 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 06.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Vaca mov. Transformă-ţi afacerea prin idei remarcabile

Seth Godin
În stoc
PREȚ: 35,83 lei
-7%38,53 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 06.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-1740-08-9
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza. Cei patru „P“ (produs, pret, promovare, plasament) care au reprezentat multa vreme baza marketingului nu mai sunt suficienti. Seth Godin ne propune un nou „P“, si anume „Purple Cow“ – un subterfugiu simbolistic pentru ideea de remarcabil. A fi remarcabil inseamna sa fii observat, sa fii retinut in memoria individuala sau colectiva, inseamna sa se vorbeasca despre tine. Si asta pentru ca esti altfel decat ceilalti.

„Vaca mov“ este expresia memorabilitatii. In fiecare zi, consumatorii se afla in fata multor lucruri plictisitoare – o multime de vacute obisnuite, pe care le trec cu vederea, dar cu siguranta nu ar uita o vaca mov. Si nu este o functie de marketing pe care sa o poti aplica sau nu produsului sau serviciului tau. Este un principiu inerent. Este construit chiar acolo sau nu exista. Punct.

Marketingul care se remarca este arta construirii unor elemente care sa-ti evidentieze produsul sau serviciul. Daca oferta ta nu se remarca, ea devine invizibila in ochii consumatorilor. Daca nu imbratisezi principiul „Vaca mov“, nu existi. Te remarci sau esti invizibil. Trebuie sa alegi. 

Lucrarea reprezinta un manifest documentat cu studii de caz relevante, adresat marketerilor care vor sa creeze produse memorabile. 

Autor: Seth Godin
Traducător: Cristina Ioniţă, Dorina Oprea
Data apariției: 2007
Editura: Brandbuilders
Titlu original: Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable
Pagini: 160
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, dezvoltare, marketing, vânzări, consumatori, produse
  • Seth Godin Seth Godin - Autor
    Seth Godin este autorul a unsprezece bestselleruri internaţionale, traduse în peste treizeci de limbi, printre care Marketingul bazat pe permisiune (1999), Vaca mov (2003) şi Triburi (2008). Licenţiat în informatică şi filozofie, cu un MBA...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Randall Rothenberg, editorialist Advertising Age
„Seth Godin ar putea fi considerat cel mai bun marketer intuitiv din zilele noastre.“

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus