logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Clever. Cum să-i conduci pe cei mai creativi și mai inteligenți dintre oamenii tăi

Rob Goffee, Gareth Jones
  Studiile dovedesc că, în cadrul organizaţiilor, o mână de oameni talentaţi creează valoare într-o măsură...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-1931-66-1
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

 

Studiile dovedesc că, în cadrul organizaţiilor, o mână de oameni talentaţi creează valoare într-o măsură dispropoţionat de mare în comparaţie cu ceilalţi membri. Aceşti oameni nu sunt definiţi de coeficientul lor de inteligenţă sau de diplomele academice. Şi nu sunt genul de „independenţi” care creează valoare pe cont propriu. Dimpotrivă, sunt oameni extrem de valoroşi, gânditori extraordinari care au nevoie de resursele comerciale şi financiare ale organizaţiilor pentru a-şi atinge potenţialul maxim. Pe scurt, sunt „deştepţi”, aşa cum îi cataloghează Rob Goffee şi Gareth Jones. Ei pot să fie străluciţi, dificili – şi uneori chiar periculoşi. Competitivitatea organizaţiei tale depinde de inteligenţa cu care îi conduci, cu precizarea că strategiile tradiţionale de management nu vor fi eficiente în cazul lor.

În Clever, Goffee şi Jones îţi prezintă un set de reguli neconvenţionale care îi pot înscrie pe oamenii deştepţi din organizaţia ta – şi întreaga organizaţie – pe direcţia succesului:

1. Spune-le ce să facă, nu şi cum să facă;

2. Câştigă-le respectul prin expertiza de care dai dovadă, nu prin funcţia pe care o ai;

3. Oferă-le acel„spaţiul organizat” de care are nevoie creativitatea lor;

4. Intuieşte-le nevoile şi motivează-le constant;

5. Pune-i în legătură cu alţi confraţi deştepţi;

6. Convinge-i că organizaţia ta îi poate ajuta să atingă succesul;

7. Protejează-i în faţa problemelor administrative şi de politică organizaţională.

Economia cunoaşterii nu se apropie – este deja prezentă. Afacerea şi cariera ta depind din ce în ce mai mult de ideile inteligente ale oamenilor deştepţi din subordinea ta.

Autor: Rob Goffee, Gareth Jones
Traducător: Constantin Dumitru Pălcuş
Data apariției: martie 2011
Editura: Publica
Titlu original: Clever: Leading Your Smartest, Most Creative People
Pagini: 240
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
leadership, conducere
  • Gareth Jones - Autor
    Gareth Jones este membru al Centrului pentru Dezvoltarea Managementului din cadrul London Business School şi profesor invitat la IE Business School, Madrid. Gareth a fost director de resurse umane şi comunicare internă la BBC şi vicepreşedinte al departamentului de resurse umane globale la Polygram, în acel moment, una dintre cele mai mari case de discuri din lume. Gareth Jones a lucrat mult în cadrul unor companii high-tech, în zona...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Paul Polman, CEO al companiei Unilever
O carte practică şi bogată în informaţii „din interior”, o lectură obligatorie. Acest volum se adresează liderilor care, pentru a obţine rezultate extraordinare, sunt dispuşi să înţeleagă şi să utilizeze în întregime forţa oamenilor „deştepţi” şi a echipelor „deştepte” din cadrul companiilor pe care le conduc.
Warren Bennis, Universitatea South California, Coautorul cărții Judecă (Publica, 2011)
Iubesc această carte originală şi importantă, care trebuie să se găsească în biblioteca oricui este interesat de modurile în care liderii şi oamenii lor „deştepţi” îşi pot face organizaţiile să trepideze de entuziasm.
Laura Tyson, Catedra S.K. și Angela Chan de Management Global, Şcoala Haas de Business a Universității California, Berkeley
E posibil ca eşecul de a-i conduce pe cei mai talentaţi şi mai creativi – sau „deştepţi” – oameni ai noştri să constituie cauza crizei financiare globale? În această carte actuală şi accesibilă, Goffee şi Jones descriu provocările cu care se confruntă cei care au în subordine oameni deştepţi şi echipe deştepte, aspect care poate să facă diferenţa dintre succesul şi eşecul unei corporaţii.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus