logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 66,47 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Pierderea virginităţii : Autobiografia

Richard Branson
În stoc
PREȚ: 66,47 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Richard Branson şi-a scris propriile reguli ale succesului, creând un grup de companii care a împânzit toată lumea, dar fără...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-1931-33-3
EAN-16: 9789731931333
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Richard Branson şi-a scris propriile reguli ale succesului, creând un grup de companii care a împânzit toată lumea, dar fără sediu central, fără ierarhie de management şi cu birocraţie minimă. Multe dintre afacerile lui – linii aeriene, retail, Virgin Coke, au apărut în domenii în care concurenţa era destul de mare. A dat de câte o mină de aur pe pieţe unde consumatorii erau nemulţumiţi, unde confuzia era atotstăpânitoare, iar firmele concurente stagnau.

Într-o lume din cale-afară de stresată, în care aproape că nu mai e timp de altceva decât de muncă, Richard Branson ne propune un model nou: familie, prieteni, distracţie, aventură – toate sunt la fel de importante în viaţa lui ca afacerile.

Ca antreprenor, a avut succes în tot felul de industrii, pe care le-a ajutat să evolueze. Acum vine şi cu un nou tip de carte: o autobiografie plină de poveşti, un autoportret plin de viaţă, dinamic, pe măsura autorului.

Autor: Richard Branson
Traducător: Lia Potec, Nadia Suzana Şaptefraţi
Data apariției: iulie 2010
Editura: Publica
Titlu original: Losing My Virginity: How I've Survived, Had Fun, and Made a Fortune Doing Business My Way
Pagini: 684
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
consumatori nemulțumiți, concurență, milionar, inchisoare, jocuri murdare, succes, teritoriu virgin, victorie
  • Richard Branson Richard Branson - Autor
    Sir Richard Branson este recunoscut pentru îndrăzneala şi apetitul de a iniţia afaceri noi. Din 1968 încoace a creat peste 360 de companii marca Virgin. A debutat cu o casă de producţie, Virgin Records, care promova artişti necunoscuţi, dar cu...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Recenzii

Vlad Zver Vlad Zver Pierderea virginităţii Richard Branson a reuşit să clădească un cvasi-imperiu în care ajungi să te naşti şi să mori Virgin. Am citit recent un articol în care Richard Branson susţinea că angajaţii ar trebui să îşi ia zile libere după cum cred că le e necesar. Bineînţeles, specialiştii HR au găsit de îndată ideea cât se poate de năstruşnică pentru că, spun ei, nimeni nu ar mai lucra în felul acesta. Nu am mai aşteptat răspunsul lui Branson, nici nu mai era nevoie. Îi citisem autobiografia şi ştiam foarte bine cât şi cum poate creşte o afacere bazată nu pe acţionari, nici pe clienţi, ci pe angajaţi. Totul a...
Vezi mai mult

Opinii Editoriale

Gentlemen's Quarterly
Puţini oameni din lumea afacerilor sunt atât de vii, de versaţi şi de nonconformişti ca Richard Branson. Probabil nu mai există un alt om de afaceri în preajma căruia să te simţi la fel de bine. El întruchipează mitul antreprenorului rebel şi aventurier.
Newsweek
Branson îşi poartă faima şi banii cu mare har: n-are cravate, şoferi, nu merge prin cluburi la modă. Ce-l face ieşit din comun este însăşi natura unică a ambiţiei lui. Nu e interesat de putere, cel puţin nu de acea putere care presupune manipulare. Ce vrea el este să se simtă cât se poate de bine…
Time
Branson, care singur spune despre sine că este un aventurier-capitalist, e un „generator” de idei de afaceri. Instinctele lui sunt acompaniate de puterea de a-i motiva pe cei care lucrează pentru el. Şi cui i-ar veni să spună „nu”?! Branson face tot ce poate ca toată lumea să se distreze la fel de bine ca el.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus