logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

În stilul Virgin. Secrete pe care nu le înveți la nicio școală economică

Richard Branson
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Co-lecţia de antreprenoriat
Nu există o cale mai bună de a învăţa cum să reuşeşti în afaceri decât să înveţi din greşeli – ale tale sau...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-8360-47-8
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Nu există o cale mai bună de a învăţa cum să reuşeşti în afaceri decât să înveţi din greşeli – ale tale sau ale altora. Am văzut adesea studii de caz în care se analiza cum şi de ce anumite companii au atins recorduri, şi-au crescut bugetele şi au reuşit dincolo de orice închipuire. Astfel de studii îşi au utilitatea lor, desigur, dar poveştile despre firmele care nu au mers foarte bine mă interesează în mod special. Învăţ mult mai multe din ele. 

Unul dintre motivele pentru care companiile Virgin au avut succes de-a lungul anilor este acela că le permitem angajaţilor să facă greşeli – iar apoi să înveţe din ele. Din moment ce structura noastră managerială este total descentralizată, echipele noastre sunt provocate să conducă afacerile ca şi cum ar fi proprietatea lor. Am descoperit că acest lucru creează un grad ridicat de loialitate, devoţiune şi inovare. Când lucrurile merg prost, membrii echipei se simt atât de legaţi de companie încât îşi suflecă mânecile şi se pun pe treabă.

Proprietarilor de firme mici le este adesea greu să înveţe cum să gestioneze succesul. Când o firmă merge bine, mulţi patroni/directori generali încep să se axeze exclusiv pe creşterea profitului, indiferent de costuri – abandonând tot ce făcuse odată afacerea specială. De obicei, fondatorul se mută într-un birou mare la etaj şi nu mai pune deloc piciorul în fabrică. Angajaţii care au contribuit la succesul iniţial al companiei descoperă brusc că sunt ultimii care află ce se întâmplă şi că punctele lor de vedere nu mai sunt apreciate sau căutate.

Aşadar, încearcă să te asiguri că firma ta creşte într-un ritm adecvat şi, dacă este posibil, implică-ţi angajaţii în evoluţia ei. Dacă deţii o firmă mică şi te gândeşti la o extindere, spune-le tuturor angajaţilor despre planul tău – include-i pe toţi, de la şoferul de camion şi până la conducerea superioară - şi solicită-le contribuţia. Dacă este posibil, cel mai bine ar fi să analizaţi împreună detaliile extinderii, luând în considerare provocările care stau în calea angajaţilor şi incluzând corecţiile dorite de ei. Principalii câştigători vor fi clienţii, iar rezultatul final va fi cel dorit de toată lumea.

Autor: Richard Branson
Traducător: Dan Bălănescu
Data apariției: iulie 2013
Editura: Publica
Titlu original: Like a Virgin: Secrets They Won’t Teach You at Business School
Pagini: 336
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
cărți de afaceri, succes
  • Dan Bălănescu
    Traducător
    Richard Branson Richard Branson - Autor
    Sir Richard Branson este recunoscut pentru îndrăzneala şi apetitul de a iniţia afaceri noi. Din 1968 încoace a creat peste 360 de companii marca Virgin. A debutat cu o casă de producţie, Virgin Records, care promova artişti necunoscuţi, dar cu...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Richard Branson
    Autor
    Dan Bălănescu Dan Bălănescu - Traducător
    Dan Bălănescu s-a născut la Piteşti, pe 14 martie 1974. După o copilărie fericită şi liberă, a intrat în vârtejul vieţii, urmând şcoli, licee şi facultăţi, deznodământul fiind o specializare în relaţii economice...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus