logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 17,02 lei
-7%18,3 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Cum să construiești relații de afaceri în 90 de secunde... sau mai puțin

Nicholas Boothman
În stoc
PREȚ: 17,02 lei
-7%18,3 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: C&A Business
În afaceri, nu ne putem câștiga existența vânzând prietenilor. Nu ne permitem luxul de a ne alege colegii sau superiorii,...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-77-8092-8
Dimensiuni: 13,5x20,5 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

În afaceri, nu ne putem câștiga existența vânzând prietenilor. Nu ne permitem luxul de a ne alege colegii sau superiorii, clienții sau omologii din alte companii. De aceea, învățarea strategiilor de stabilire a relațiilor de afaceri cu orice tip de oameni este un aspect vital, iar Nicholas Boothman ni-l împărtășește - pas cu pas - prin intermediul programului său simplu, dar eficient.

Programul debutează cu elementele NLP pe care autorul, ale cărui cărți au înregistrat vânzări fulminante, le-a considerat necesare pentru dezvoltarea teoriei sale - atitudinea, limbajul trupului și congruența. Mai mult, Boothman descrie cele patru tipologii cheie care se manifestă în lumea afacerilor - Visătorii, Convingătorii, Supervizorii și Analiștii - și modalitățile prin care trebuie să comunicăm cu fiecare în parte. Ni se arată cum să ne concepem reclama de zece secunde, în ce situații să folosim un limbaj măgulitor și nu să ne speriem interlocutorul printr-unul sec, dar și cum să ne consolidăm credibilitatea și autoritatea.
Neutralizarea reacției de tip "luptă sau fugi", înțelegerea limbajului creierului și a simțurilor dominante, cunoașterea naturii propriei afaceri, strategii și exerciții creatoare pentru a exploata la maxim relațiile pe care le stabilim și a profita de fiecare întâlnire în parte - toate acestea te vor face o persoană influentă în 90 de secunde... sau chiar mai puțin.

Autor: Nicholas Boothman
Traducător: Iris Manuela Gâtlan-Anghel
Data apariției: 2007
Editura: Amaltea
Titlu original: How to Connect in Business in 90 Seconds or Less
Pagini: 200
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
NLP, afaceri, relații de afaceri, dezvoltare profesională, economie, vânzări

Opinii Editoriale

Bob Nelson, scriitor
"Indiferent dacă sunteți angajat, manager, întreprinzător sau liderul unei echipe, succesul depinde mai ales de modul în care stabiliți relații cu semenii. Acesta nu este un talent nativ, ci o abilitate pe care o putem deprinde și nimeni nu o predă mai bine decât Nicholas Boothman."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus