logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Stoc furnizor
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: Stoc furnizor
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 15.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Revitalizarea corporaţiei: Cum reuşesc liderii să producă schimbarea

Jonas Ridderstråle, Mark Wilcox
Stoc furnizor
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: Stoc furnizor
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 15.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Revitalizarea corporaţiei aduce în prim-plan necesitatea şi rolul schimbării. Înţeleasă de cele mai multe ori ca o piedică ce...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-1931-45-6
EAN-16: 9789731931456
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Revitalizarea corporaţiei aduce în prim-plan necesitatea şi rolul schimbării. Înţeleasă de cele mai multe ori ca o piedică ce trebuie depăşită, schimbarea este de fapt un proces, iar Ridderstråle şi Wilcox arată cum poate fi produsă şi gestionată, scopul fiind ca afacerea să ţină pasul cu ce se întâmplă în lumea reală.

Schimbarea, spun cei doi autori, nu poate fi evitată, pentru că în realitate ea este singura opţiune. Pentru ca schimbarea să fie în bine şi să reziste probei timpului, compania trebuie să fie revitalizată. Un suflu nou nu vine ca urmare a restructurărilor sau reorganizărilor nesfârşite, pentru că toate astea înseamnă de fapt reducere. Ridderstråle şi Wilcox propun modelul de leadership al schimbării 3I: imagine de ansamblu, implicare şi implementare.

Strategia 3I aduce laolaltă oameni şi proiecte care schimbă faţa unei organizaţii, leadershipul fiind nu doar arta navigării în apele tulburi ale surprizelor, ci şi arta de a fi surpriza.

Unele cărţi de afaceri răspund la întrebarea: de ce? Altele îţi spun cum. Într-un mod unic şi plin de forţă, Revitalizarea corporaţiei explică de ce trebuie să adoptaţi schimbarea şi cum să o faceţi.

Autor: Jonas Ridderstråle, Mark Wilcox
Traducător: Lorena Lupu
Data apariției: iulie 2010
Editura: Publica
Titlu original: Re- energizing the Corporation: How leaders make change happen
Pagini: 328
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
revitalizare, corporație, excelență, competențe, implicare, implementare, lider,
  • Mark Wilcox
    Autor
    Jonas Ridderstråle Jonas Ridderstråle - Autor
    Deţine titlul de doctor în afaceri internaţionale. A fost profesor la Stockholm School of Economics, iar în prezent este profesor la Ashridge Business School în Marea Britanie. Studiile sale vizează noile modele organizaţionale şi stilurile de...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Jonas Ridderstråle
    Autor
    Mark Wilcox Mark Wilcox - Autor
    A petrecut 25 de ani în lumea corporaţiilor înainte de a-şi crea propria firmă de consultanţă (RedThreadConsulting). La Sony Europe, a fost responsabil de programele de dezvoltare a talentului şi a deţinut funcţia de Director al Salariaţilor şi al...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Roy White, Vicepreşedinte, Resurse Umane, Sony Europe
Climatul de muncă se schimbă permanent, iar ritmul acestei schimbări nu dă semne de încetinire. Ideile din această carte au reprezentat temelia muncii noastre şi au avut un impact major.
Richard W. Beatty, profesor de Leadership al Resurselor Umane, Rutgers University
Ridderstråle şi Wilcox au scris o carte importantă despre leadership şi schimbare. Liderii creează schimbarea, managerii menţin un status-quo. Liderii provoacă firma să se schimbe, înainte ca schimbarea să devină ultimul remediu pentru supravieţuirea ei. Cartea arată cum putem îndeplini aceste sarcini dificile. O reţetă vitală pentru toate companiile şi o lectură plăcută.
Paddy Miller, profesor de Management al Personalului, University of Navarra
Autorii şi-au propus să scrie o carte în egală măsură antrenantă şi practică – şi au reuşit. Revitalizarea corporaţiei este scrisă într-un stil agreabil, accesibil şi, în acelaşi timp, convingător. Orice lider care doreşte să schimbe ceva în cadrul unei organizaţii ar trebui să citească această carte

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus