logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 52,98 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Chaotics. Management şi marketing în era tubulenţelor

John A. Caslione, Philip Kotler
În stoc
PREȚ: 52,98 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Cuvântul chaotics nu apare (deocamdată) în niciun dicţionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula în...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-1931-22-7
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Cuvântul chaotics nu apare (deocamdată) în niciun dicţionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula în aproximativ 30 de ţări din lumea întreagă. S-ar putea traduce ca haoticism – un nou şi necesar instrument de management şi marketing ce defineşte cadrul strategic necesar supravieţuirii unei crize economice. Autorii acestei cărţi ne asigură însă că aceste vremuri tulburi nu reprezintă o abatere de la normal, ci noul chip al normalităţii. Sistemul Chaotics™ are ca scop minimizarea vulnerabilităţii şi fructificarea oportunităţilor pentru realizarea unui salt gigantic în faţa competitorilor, din care cei mai mulţi continuă să se agaţe de aceleaşi tactici panicarde: reduceri generale la toate categoriile de personal, reduceri enorme de preţ şi diminuarea nemiloasă a investiţiilor în marketing, în promovarea mărcilor şi în dezvoltarea de  produse noi.
Sistemul descris aici vă ajută să vă regândiţi în totalitate modul de-a face management şi marketing în timpul unei recesiuni, ca şi în timpul altor stări de turbulenţă:

  • Cum să dezvoltaţi sisteme de avertizare timpurie
  • Cum să construiţi scenarii detaliate şi strategii de răspuns
  • Cum să reduceţi costurile şi să îmbunătăţiţi eficienţa în departamentele-cheie
  • Cum să vă păstraţi cota de piaţă

Oportună, practică şi convingătoare, Chaotics™ este un ghid indispensabil pentru liderii şi managerii care se străduiesc să supravieţuiască furtunilor economice din ziua de azi şi să prospere prin inevitabila turbulenţă a zilei de mâine.

Autor: John A. Caslione, Philip Kotler
Traducător: Smaranda Nistor
Data apariției: 2009
Editura: Publica
Titlu original: Chaotics: The Business of Managing and Marketing in The Age of Turbulence
Pagini: 248
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
era turbulenţelor, criză, criză economică, haoticism
  • Philip Kotler
    Autor
    John A. Caslione - Autor
    John A. Caslione este expert în problematica economiei mondiale. A pus în practică strategii de afaceri în 88 de ţări din toată lumea. Este consilier al unor firme care operează pe pieţe mari şi mijlocii, printre care ExxonMobil, GE, Hewlett-Packard, Johnson&Johnson, IBM şi Philips NV. Conferinţele lui despre economia globală, marketingul global şi dezvoltarea afacerilor globale sunt foarte bine cotate. E autorul a patru...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • John A. Caslione
    Autor
    Philip Kotler Philip Kotler - Autor
    Philip Kotler este considerat creatorul marketingului modern. Predă marketing la Kellogg School of Management din cadrul Northwestern University, fiind titularul catedrei de marketing internaţional S.C. Johnson. A obţinut titlul de Master la University...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Tom Peters, autor al Brand You 50 şi The Circle of Innovation
Practica managementului are la fel de multă nevoie să-şi recalibreze instrumentele de lucru ca şi economia şi sistemul nostru financiar în general. Chaotics este un start extraordinar în procesul de recalibrare – mai ales prin accentul pus pe clădirea rezilienţei în organizaţii. Phil Kotler ne poate da forţa de a ne ridica de la pământ atunci când avem cea mai mare nevoie!
Philip Kotler şi John A. Caslione
Companiile au nevoie de un sistem Chaotics™ pentru a face faţă incertitudinii. Noi vom descrie un asemenea sistem şi-l vom ilustra cu exemplul firmelor care au căzut victime haosului rezultat din turbulenţă, dar şi al acelor firme care au exploatat haosul în propriul avantaj. Noi sperăm că sistemul Chaotics vă va ajuta să vă conduceţi compania în aşa fel încât să evolueze, să fie performantă şi să prospere în noua eră în care tocmai am pătruns: era turbulenţelor.
Marshall Goldsmith, autor al cărţii Ce te-a adus aici nu te va duce mai departe şi Succession: Are You Ready?
O carte fără precedent pentru vremuri fără precedent. Ar trebui să fie lectură obligatorie pentru toţi managerii din lumea haotică de azi.
Ferdinando „Nani“ Falco Beccalli, preşedinte şi director general, GE International
Momentul pe care şi l-au ales Kotler şi Caslione este pur şi simplu perfect. Chaotics™ pune în lumină, cu o limpezime uluitoare, idei esenţiale despre noua normalitate a turbulenţei şi incertitudinii – pe care majoritatea firmelor nu sunt bine echipate să le înfrunte. Chaotics™ este un excelent manual de strategie pentru manageri şi pentru organizaţiile lor, ajutându-i să gestioneze şi să depăşească toate crizele, acum şi pe viitor, în era turbulenţelor.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus