logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 44,79 lei
-7%48,17 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Fundamentele managementului organizaţiei

Ovidiu Nicolescu, Ion Verboncu
În stoc
PREȚ: 44,79 lei
-7%48,17 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Prezenta lucrare, Fundamentle managementului organizaţiei, reuneşte fondul esenţial de cunoştinţe teoretice referitoare la managementul...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-749-448-1
Dimensiuni: 20x28 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Prezenta lucrare, Fundamentle managementului organizaţiei, reuneşte fondul esenţial de cunoştinţe teoretice referitoare la managementul organizaţiei, absolut necesar înţelegerii şi parcticării unui management profesionist în toate tipurile de organizaţii. Volumul furnizează organizaţiilor, în special celor economice, suportul ştiinţific managerial pentru dezvoltarea unei funcţionale şi performante economii de piaţă în România, în concordanţă cu abordările şi practicile din Uniunea Europeană şi cu cerinţele trecerii la economia bazată pe cunoştinţe. Prin elaborarea sa, autorii au avut în vedere realizarea următoarelor obiective principale: - prezentarea fondului principal de cunoştinţe ce constituie conţinutul managementului profesionist al organizaţiei; - reliefarea principalelor elemente teoretice aplicabile cu prioritate în managementul organizaţiei din România în condiţiile economiei moderne; - punerea la dispoziţia managerilor, întreprinzătorilor, specialiştilor şi studenţilor a unui set de studii de caz, referitoare la componente majore ale managementului organizaţiei; - facilitarea formării unei concepţii manageriale moderne la nivelul managerilor, întreprinzătorilor şi specialiştilor, necesară funcţionării şi dezvoltării de companii performante şi sustenabile, în contextul accelerării trecerii la economia bazată pe cunoştinţe; - formarea şi dezvoltarea de comportamente manageriale raţionale şi eficace la cei ce participă la procesele de management. Volumul este structurat în şapte capitole ce tratează problematica de bază a managementului: procesul, funcţiile şi principiile managementului, tipologia şi caracteristicile organizaţiei, întreprinzătorii şi managerii, mediul ambiant al organizaţiei, strategia şi politica organizaţiei, sistemul managerial şi subsistemele sale - decizional, informaţional, metodologic, structural-organizatoric şi de resurse umane -, cultura organizaţională, creativitatea şi managementul resurselor umane, managerii şi leadershipul. Acest volum reprezintă rezultatul unor importante acumulări şi eforturi realizate de cei doi autori în ultimele trei decenii, atât în ţară, cât şi în străinătate (SUA, Franţa, Japonia, Belgia, Germania, Suedia, Spania, Italia, Canada etc.), fiind conceput prin prisma cerinţelor şi specificităţii întreprinderilor din România. Volumul este editat într-o concepţie şi un design corespunzătoare standardelor occidentale, care sunt de natură să faciliteze înţelegerea şi percepţia complexelor concepte şi abordări prezentate şi să contribuie la familiarizarea cititorilor din România cu modul de abordare şi know-how internaţional în acest domeniu. Principalii beneficiari ai lucrării sunt managerii şi întreprinzătorii, economiştii şi inginerii din societăţi comerciale, companii naţionale şi structuri ale administraţiei centrale şi locale. În egală măsură, volumul se adresează studenţilor din învăţământul economic, tehnic, juridic, psihosociologic şi informatic, care studiază ca disciplina de bază sau complementară managementul organizaţiei. Fireşte, autorii sunt conştienţi că, în ciuda eforturilor intense depuse, lucrarea este departe de a fi perfectă. În consecinţă, suntem receptivi la sugestiile şi observaţiile constructive ale cititorilor, ce vor fi foarte utile pentru viitoarea ediţie. În final, aducem mulţumirile noastre editurii care a asigurat publicarea acestei lucrări ce corespunde unor stringente necesităţi ale întreprinderilor şi învăţământului universitar din România.

Autor: Ovidiu Nicolescu, Ion Verboncu
Data apariției: 2008
Editura: Universitară
Pagini: 416
Limba: Română
Hârtie: 120g/m
Cuvinte cheie:
cultură organizaţională, dezvoltare profesională, economie
  • Ion Verboncu - Autor
    Profesor universitar, doctor în management la Facultatea de Management din Academia de Studii Economice Bucureşti. Absolvent al Facultăţii de Economia industriei, construcţiilor şi transporturilor (1976) şi-a consacrat viaţa învăţământului economic superior şi cercetării în domeniul managementului organizaţiei. Este autor sau coautor la peste 25 de cărţi de management precum: „Management” (1995),...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus