TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Dă lovitura! De ce acum e momentul să faci bani din pasiunea ta PU-GAV-DLDCAE-12-N-001
Dă lovitura! De ce acum e momentul să faci bani din pasiunea ta
Vezi
galerie

Dă lovitura! De ce acum e momentul să faci bani din pasiunea ta

de Gary Vaynerchuk

Titlu apărut în colecția Co-lecţia de antreprenoriat la Publica

Id: #229015

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Cât de mult vrei să reușești? Te mistuie această dorință? Nu dormi nopțile, ți se-nvârte capul de idei și vise? Ai face orice pentru șansa de a trăi exclusiv după propriile reguli? Dacă-i așa, ai noroc. Ai noroc, pentru că trăiești într-o epocă a oportunităților fără precedent pentru cei cu suficient nerv, răbdare și vise mărețe. Îți spun eu, cel care nu am avut altceva la dispoziție în afară de cele înșirate mai sus.

Poate că ai cumpărat cartea aceasta pentru a descoperi secretul succesului meu. Ei bine, secretul meu este că trăiesc după trei reguli foarte simple:

  • Iubește-ți familia.
  • Muncește pe brânci.
  • Trăiește-ți pasiunea. 
extinde
 

Detalii produs

Autor: Gary Vaynerchuk

Traducător: Cosmin Nare

Data apariției: iulie 2012

Titlu original: Crush It! Why Now is the Time to Cash in on your Passion

ISBN: 978-606-8360-09-6

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 152

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Publica

Teme: pasiune

 

Opinii editoriale

"Oricine dorește o super-realizare profesională trebuie, cu orice preț, să învețe tehnicile lui Gary Vee. El e omul care a rescris regulile de business și a construit o afacere de 60 de milioane de dolari aproape din nimic."

Tim Ferriss, autor al cărţii Săptămâna de lucru de 4 ore

"Gary Vaynerchuk este unul dintre antreprenorii care au descoperit și folosit rolul pasiunii în afaceri. Ca întotdeauna, acest personaj inspiră și amuză. Ești dator față de tine însuți cu lectura acestei cărți!"

Tony Hsieh, autor Cum să livrezi fericire (Publica, 2011)

"Gary a fost primul care mi-a atras atenția asupra importanței brandului personal ― asta cu multe luni înainte de a se vorbi despre o astfel de chestiune, așa e el, cu doi pași înaintea tuturor."

Kevin Rose, fondator Digg.com
Gary Vaynerchuk
Gary Vaynerchuk
Autor

Gary Vaynerchuk este unul dintre cei mai cunoscuți experți în marketing din lume...

vezi autor