logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 12,2 lei
-15%14,35 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Branding. Cum se construieşte bunul cel mai de preţ al unei companii (ediţia Capital)

Don Sexton
În stoc
PREȚ: 12,2 lei
-15%14,35 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
DIN CARTEA BRANDING VEI ÎNVĂŢA CUM:• SĂ CONSTRUIEŞTI ŞI SĂ PROMOVEZI UN BRAND PUTERNIC• SĂ-ŢI LANSEZI PROPRIUL BRAND...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-588-290-4
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

DIN CARTEA BRANDING VEI ÎNVĂŢA CUM:

• SĂ CONSTRUIEŞTI ŞI SĂ PROMOVEZI UN BRAND PUTERNIC

• SĂ-ŢI LANSEZI PROPRIUL BRAND ANTREPRENORIAL

• SĂ IDENTIFICI DIFERENŢELE DINTRE BRANDINGUL PRODUSELOR ŞI cel AL SERVICIILOR

• SĂ DEZVOLŢI UN BRAND PENTRU INVESTIŢIILE IMOBILIARE

• SĂ DEZVOLŢI O POZIŢIONARE ŞI O STRATEGIE BUNĂ DE BRANDING

• SĂ ALEGI UN NUME SAU UN LOGO POTRIVIT PENTRU BRANDUL TĂU

• SĂ REVITALIZEZI UN BRAND

• SĂ UTILIZEZI BRANDINGUL DE GHERILĂ PENTRU AFACERILE MICI

• SĂ-ŢI CONSTRUIEŞTI UN BRAND PERSONAL, PENTRU A EVOLUA ÎN CARIERĂ

• SĂ UTILIZEZI BRANDUL PENTRU A CREŞTE VALOAREA AFACERII TALE

 

 

 

 

 

Autor: Don Sexton
Traducător: Cătălin-Alexandru Georgescu
Data apariției: 2012
Editura: Curtea Veche
Titlu original: How to Build the Most Valuable Asset of Any Business
Pagini: 320
Limba: Română
Hârtie: 120g/m
Cuvinte cheie:
business, companii, marca, marketing, promovare, comunicare, identitate corporatistă, logo
Locuri în topurile Cartepedia
  • Don Sexton - Autor
    Don Sexton este profesor de management al afacerilor la Universitatea Columbia şi preşedintele Arrow Group, Ltd. A primit Premiul Columbia Business School’s Distinguished Teaching şi a lucrat cu numeroase companii de renume. Articolele sale despre branding şi marketing au apărut în reviste ca Harvard Business Review şi Journal of Marketing, fiind citat frecvent şi în publicaţii ca New York...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus