logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Drive. Ce anume ne motivează cu adevărat

Daniel H. Pink
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Co-lecţia de leadership
Majoritatea oamenilor cred că cea mai bună metodă pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-1931-89-0
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Majoritatea oamenilor cred că cea mai bună metodă pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensă şi pedeapsă”. Este o greşeală, ne spune Daniel H. Pink. În Drive, una dintre cele mai provocatoare şi convingătoare cărți ale ultimilor ani, el susţine că secretul satisfacţiei şi performanţei ridicate – la serviciu, la şcoală şi acasă – este nevoia profund umană de a ne dirija propriile vieţi, de a învăţa şi de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni şi de a face din lume un loc mai bun.

Făcând recurs la patru decenii de cercetare ştiinţifică asupra motivaţiei umane, Pink ne arată distanţa dintre ceea ce ştie ştiinţa şi ceea ce face economia – şi cum această discrepanţă afectează toate aspectele vieţii umane. El analizează trei elemente ale adevăratei motivaţii – autonomia, perfecţionarea şi scopul – şi oferă soluţii inteligente şi surprinzătoare pentru punerea lor în practică, într-o carte remarcabilă care va schimba modul în care gândim şi trăim.

Autor: Daniel H. Pink
Traducător: Dan Bălănescu
Data apariției: 2011
Editura: Publica
Titlu original: Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us
Pagini: 264
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
motivaţii, performanţă, perfecţionare, scop
  • Dan Bălănescu
    Traducător
    Daniel H. Pink Daniel H. Pink - Autor
    Daniel H. Pink Daniel H. Pink este autorul mai multor cărţi despre afaceri, muncă şi comportament, dintre care unele au devenit bestseller New York Times. Cărţile sale au fost traduse în 34 de limbi şi s-au vândut în peste 2 milioane de...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Daniel H. Pink
    Autor
    Dan Bălănescu Dan Bălănescu - Traducător
    Dan Bălănescu s-a născut la Piteşti, pe 14 martie 1974. După o copilărie fericită şi liberă, a intrat în vârtejul vieţii, urmând şcoli, licee şi facultăţi, deznodământul fiind o specializare în relaţii economice...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Forbes
Ideile lui Pink merită să fie împărtășite.De fapt, grupurile corporatiste nu ar greşi dacă renunță, pentru o oră, la consilierii lor bine plătiţi şi, în acest timp, ar citi concluziile lui Pink.
Kirkus Reviews
O lectură importantă... un adaos complex la o literatură tot mai bogată care susţine o schimbare radicală a modului în care funcţionează economia.
The Wall Street Journal
Aceste lecţii merită să fie învățate şi, cu cât mai multe companii se simt încurajate să implementeze sfaturile lui Daniel Pink, cu atât mai bine.
Peter Barta, Director Executiv Fundația Post-Privatizare
Cartea ar trebui să fie soluția fiecărui manager care s-a întrebat la un moment dat cum ar putea să-și motiveze angajații, pentru că pledoaria autorului pentru motivația intrinsecă e impecabilă și nu lasă loc de dubii. Suntem indivizi interesați de ceea ce facem, preferăm să fim creativi, să avem autonomie și abia atunci, când aceste condiții sunt îndeplinite, să ne arătăm adevărata valoare.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus