logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 24,48 lei
-15%28,8 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Ce e dificil la lucrurile dificile

Ben Horowitz
În stoc
PREȚ: 24,48 lei
-15%28,8 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Multe persoane vorbesc despre cât de minunat este să începi o afacere, însă Ben Horowitz este brutal de onest despre cât de...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-8642-17-8
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Multe persoane vorbesc despre cât de minunat este să începi o afacere, însă Ben Horowitz este brutal de onest despre cât de greu este să conduci una.

În Ce e dificil la lucrurile dificile, Ben Horowitz, co-fondator al Andreessen Horowitz şi unul dintre cei mai respectaţi şi experimentaţi antreprenori din Silicon Valley, se inspiră din propria poveste a înfiinţării, conducerii, vânzării, cumpărării, managerierii şi investirii în companii de tehnologie, pentru a oferi sfaturi esenţiale şi consideraţii practice în vederea abordării celor mai dificile probleme pe care şcolile de afaceri le omit. Blogul sau a strâns o bază fidelă de cititori de ordinul milioanelor, care au ajuns să se bazeze pe sfaturile sale în privinţa conducerii propriilor afaceri. Fan dintotdeauna al muzicii rap, Horowitz îşi accentuează lecţiile de afaceri cu versuri din cântecele sale favorite şi vorbeşte pe şleau despre tot: de la concedierea prietenilor până la atragerea de personal al concurenţei, de la cultivarea şi păstrarea unei mentalităţi de CEO până la identificarea momentului oportun de a-ţi vinde compania. Horowitz analizează probleme fără soluţii la îndemână, de care s-a lovit el însuşi, inclusiv: retrogradarea (sau concedierea) unui prieten loial; dacă ar trebui să introduci în compania ta sistemul de titluri şi promovări şi cum să le gestionezi; dacă este în regulă să angajezi oameni din compania prietenului tău; cum să-ţi gestionezi propria psihologie, în timp ce întreaga companie se bazează pe tine; situaţiile când oamenii inteligenţi fac angajaţi slabi; de ce Andreessen Horowitz preferă să fii un CEO fondator şi cum să devii unul; sau dacă ar trebui să-ţi vinzi compania şi cum să o faci. Plină de umorul specific lui Horowitz şi de analize directe, inspirându-se din experienţele sale personale, deseori umile, cartea titlul nostru [R2] este un instrument nepreţuit atât pentru antreprenorii veterani, cât şi pentru cei care aspiră la propriile lor afaceri noi.

Data apariției: martie 2015
Editura: Vellant
Pagini: 196
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, relații de afaceri, dezvoltare profesională, economie, vânzări, conducere, management
  • Ben Horowitz - Autor
    Ben Horowitz este co-fondatorul şi partenerul general al Andreessen Horowitz, un fond de investiţii în capital de risc cu sediul în Silicon Valley, care finanţează antreprenori care construiesc următoarea generaţie de companii de tehnologie de top. Investiţiile firmei sale includ Airbnb, GitHub, Facebook, Pinterest si Twitter. Înainte, a fost co-fondator şi CEO al Opsware, fosta Loudcloud, care a fost achiziţionată de Hewlett-Packard...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus