logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 19,65 lei
-15%23,12 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Ideile nu costă. Revoluţia ideilor eliberează oamenii şi transformă organizaţiile

Alan G. Robinson, Dean M. Schroeder
În stoc
PREȚ: 19,65 lei
-15%23,12 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Profit
Cartea Ideile nu costă îi învaţă pe manageri cum să îmbunătăţească în mod radical performanţa organizaţiilor lor,...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-669-333-5
EAN-16: 978973669333
Dimensiuni: 15x21 cm
Tip copertă: Hardcover

MAI MULTE DESPRE CARTE

Cartea Ideile nu costă îi învaţă pe manageri cum să îmbunătăţească în mod radical performanţa organizaţiilor lor, folosindu-se de potenţialul uriaş al ideilor angajaţilor.

Ideile sunt motorul progresului. În lipsa lor, organizaţiile stagnează şi intră în declin. Cu toate acestea, majoritatea organizaţiilor se pricep mult mai bine să suprime ideile angajaţilor, decât să le promoveze. Dată fiind competiţia acerbă din mediul actual de afaceri, managerii nu-şi mai pot permite să treacă cu vederea avantajele substanţiale pe care le oferă ideile angajaţilor.

Dacă solicitarea ideilor de la angajaţi nu pare o soluţie nouă sau extrem de originală, autorii atrag atenţia că este vorba despre aşa-numitele idei minore, sugestiile cu efect local care duc la eficientizarea producţiei fiind în acelaşi timp cheia marilor inovaţii.

În urma cercetării extinse pe care au întreprins-o în peste 300 de companii din 17 ţări diferite, Alan G. Robinson şi Dean M. Schroeder au descoperit principiile de bază care le permit managerilor să găsească şi să gestioneze numărul mare de idei de calitate ale angajaţilor lor. 

În cartea de faţă, ei oferă un ghid practic pentru integrarea totală a ideilor şi a managementului ideilor în modul de lucru al managerilor şi în modul de structurare al organizaţiilor lor.

Cartea a primit Premiul Cititorilor din partea revistei Fast Company în iunie 2004 şi a fost considerată de Soundview Executive Books printre cele mai bune 30 de cărţi de afaceri din 2004.

Autor: Alan G. Robinson, Dean M. Schroeder
Traducător: Ştefania Dragoman
Data apariției: 2007
Editura: Curtea Veche
Titlu original: Ideas Are Free. How the Idea Revolution Is Liberating People and Transforming Organizations
Pagini: 228
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
business, leadership, inovație, resurse umane, management, organizații, performanță, angajați
  • Alan G. Robinson - Autor
    Dr. Alan G. Robinson a consiliat mai mult de o sută de companii din douăsprezece ţări, în ceea ce priveşte îmbunătăţirea performanţei lor creative. Este, de asemenea, profesor şi autor premiat. Cartea sa, Corporate Creativity: How Innovation and Improvement Actually Happen (scrisă împreună cu Sam Stern), a fost tradusă în treisprezece limbi şi a fost declarată „cartea anului“ de  către Academy of...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus